menu close menu

Les Mills GRIT Strength je 30-minutni trening, ki deluje po principu visoko intenzivnega intervalnega treninga (HIIT), pri katerem z vajami z drogom, prostimi utežmi in lastno težo povečujemo moč celega telesa in gradimo mišično maso. Naj vas 30-minutni format ne zavede. Trening v malih skupinah oz. tim trening pod nadzorom in motivacijo trenerja ter pomočjo ostalih članov tima, premika meje vaše zmogljivosti.

 

Postali boste super fit – super hitro.

 

POZITIVNI UČINKI TRENINGA:

  • Povečana moč vseh glavnih mišičnih skupin
  • Povečana pusta telesna masa
  • Dvig anaerobnega praga
  • Aktivacija mišičnih vlaken tipa 2
  • Pospešena izguba maščobe
  • Pospešeno kurjenje kalorij po treningu (EPOC Effect)
  • Kvalitetnejše izločanje hormonov, potrebnih za napredek v športu (rastni hormon, inzulin)
  • Izboljšana inzulinska občutljivost
  • Izboljšana splošna športna učinkovitost

KOLIKOKRAT NAJ SE UDELEŽIM TRENINGA?

 

Zaradi narave treninga, grit ni primeren za popolne začetnike, oziroma tvoj prvi trening, zato se pred treningom posvetujte z osebjem. Priporočeno število posameznega treninga na teden je odvisno predvsem od vaših vadbenih ciljev, zato se o tem posvetujte s svojim trenerjem,