menu close menu

Hiit Plyo je 30 – minutni visoko intenzivnosti intervalni trening, ki temelji na plyometričnih vajah, zasnovan tako, da po končanem treningu imate občutek kot, da ste športnik. Pri tem tipu treninga se poleg bremena uporablja tudi step in združuje eksplozivne jumping vaje in vaje agilnosti, ter vam poveča eksplozivnost in zaradi tega vam gradi pusto in atletsko telo. Trenerji vas od začetka do konca treninga motivirajo, trenirajo z vami in vam pomagajo priti v fit postavo zelo hitro.

Plyo trening vam porabi ogromno energije, zato, ker boste zelo obremenili velike mišične skupine, ter med plyo vajami boste prisili vaše telo, da uporabi čim več mišic, kot je le mogoče. Te multi mišične kontrakcije in vaša energija, bosta totalno zakurila telo in ta opeklina se pokaže skozi porabo kalorij.

Prednosti Plyo treninga so: hitro izboljša atletske sposobnosti, poveča eksplozivnost, gradi pusto in atletsko telo.

S tem treningom si postavimo nove cilje glede kondicije in jih nato dosežemo.

Plyo bo dal vaš metabolizem v overdrive, v višjo prestavo, turbo in to bo pospešilo kurjenje kalorij tudi po vadbi. EPOC efect.


Pozabite ure in ure treninga v enem dnevu, tudi samo 30 minut je vse kar je potrebno.

Trening lahko izvajate ne glede na to, kako ste fit ali močni.

Kot večina treningov visoke intenzivnosti, lahko prilagodite plyometrične vaje tako, kot ustrezajo vašim lastnim sposobnostim. Nimate težkih uteži za dvigovanje ali kilometrov teka. Samo potrudi se kolikor lahko.