menu close menu

Les Mills GRIT Cardio je 30-minutni visoko-intenzivni intervalni trening (HIIT), pri katerem z elementi teka, skokov ter pospeševanj dvignemo srčno-žilne sposobnosti na zavidljiv nivo, povečamo hitrost in maksimalno pospešimo porabo kalorij. Naj vas 30-minutni format ne zavede. Trening v malih skupinah oz. tim trening pod nadzorom in motivacijo trenerja ter pomočjo ostalih članov tima, premika meje vaše zmogljivosti. LES MILLS GRIT CARDIO je kardio trening, ki je za razliko od vseh drugih ustvarjen za kurjenje maščob in znatnega povečanja atletske sposobnosti. To je trening, pri katerem uporabljajte nič drugega razen samo svojega telesa. Trening poteka z usposobljenim inštruktorjem, kateri ima do tebe osebni pristop in zagotavlja izziv in intenzivnosti, ki ga potrebujete, da bi ta trening prenesli na višji nivo in s tem dobesedno ustvarili rezultate – cilje.

 

Postali boste super fit – super hitro.

 

 

POZITIVNI UČINKI TRENINGA:

 

  • Povečana srčno-žilna kapaciteta
  • Povečana hitrost
  • Maksimalna poraba kalorij med treningom
  • Dvig anaerobnega praga
  • Aktivacija mišičnih vlaken tipa 2
  • Pospešena izguba maščobe
  • Pospešeno kurjenje kalorij po treningu (EPOC Effect)
  • Kvalitetnejše izločanje hormonov, potrebnih za napredek v športu (rastni hormon, inzulin)
  • Izboljšana inzulinska občutljivost
  • Izboljšana splošna športna učinkovitost
  • Tonizirano in oblikovano atletsko telo

 

KOLIKOKRAT NAJ SE UDELEŽIM TRENINGA?

 

Zaradi narave treninga, grit ni primeren za popolne začetnike, oziroma tvoj prvi trening, zato se pred treningom posvetujte z osebjem. Priporočeno število posameznega treninga na teden je odvisno predvsem od vaših vadbenih ciljev, zato se o tem posvetujte s svojim trenerjem,