menu close menu

Shape_Body je Funkcionalni trening.

Že samo ime nam pove, da je cilj funkcionalnost telesa. Pri funkcionalnem treningu aktiviramo več mišičnih skupin in sklepov hkrati. Aktivirajo se predvsem mišice stabilizatorjev trupa. Gre za trening, ki porabi do 30 % več človekove energije, kot klasična vadba na napravah. Velika poraba kalorij pozitivno vpliva na anabolni učinek v telesu.

Telo postane ob takem načinu treniranja bolj vzdržljivo in ima zato manjše tveganje za morebitne poškodbe v športu in vsakdanjem življenju. Treningi se izvajajo na več različnih načinov. Najpogostejše oblike vaj so vaje za stabilizacijo, vaje za ravnotežje, vaje za pravilno držo in postavitev trupa, vaje na različnih ravneh (potisk žoge, dvigovanje uteži, metanje predmetov) in vaje z uporabo raznih pripomočkov – kattlebelli, palice z utežmi, elastike, drogovi in podobno.

Shape_Body je namenjen vsem, ki si želijo telesnih rezultatov, kajti, če želiš zna biti trening dokaj intenziven, ne pa visoko intenziven. Poudarek je, da izvajamo vaje pravilno in po napotkih trenerja. Z eno samo vajo vključimo več mišičnih skupin hkrati, kjer se med seboj posledično povežejo tudi sklepi. Prednost dajamo vajam, ki zahtevajo še dodatno stabilizacijo trupa. Vzpostaviti je treba osnovno moč, mišično vzdržljivost in kardiorespiratorno sposobnost. Primarni cilj funkcionalnega treninga je povečanje učinkovitosti gibanja, ki vpliva na celoten živčno-mišični sistem.  S tem zagotavlja, da živčni sistem deluje pravilno in da se vsi deli telesa ustrezno uporabljajo.

Na začetku vam bo trening vzel nekaj energije, od vas zahteval določeno zbranost in moč, vendar se boste po njej počutili veliko bolje.

Shape_Body je v dopoldanskem terminu. Osebe katere ne morejo trenirati popoldne imate možnost trenirati samo dopoldne s sestavljenim mini ciklom in programom dveh različnih treningov.

Dopoldanska mesečna karta stane 35eur, kjer lahko trenirate v torek in petek ob 8:30h.

Ob treningih se z doplačilom tudi svetuje in sestavi osebni jedilnik, če želite rezultate na osebni ravni.

PREDNOSTI TRENINGA

  • oblikovanje telesa
  • Dinamično gibanje
  • Stopnjevanje težavnosti
  • Stopnjevanje intenzivnosti
  • razvija medmišično in znotrajmišično koordinacijo
  • vključuje in razvija stabilizatorje trupa in večjo stabilnost v sklepih
  • zmanjšuje možnost poškodb lokomotornega aparata
  • proporcionalno razvija telo na vseh področjih gibalnih sposobnosti
  • zmanjšuje število poškodb in izboljšuje uspešnost posameznika v športu
  • povzroča večjo porabo kalorij zaradi vključevanja večjega deleža mišične mase
  •  ima pozitiven vpliv na izboljšanje funkcije srca in žilja

KAJ POTREBUJEM ZA TRENING

  • udobna športna oblačila
  • športne copate
  • plastenko z vodo in brisačo
  • željo!