menu close menu

BurnBody je kardio trening, povezan z gibalnimi vzorci elementov moči.

 

Kardio je okrajšava za kardiovaskularni sistem v telesu, kar je naš srčno-žilni sistem. BurnBody je aerobni trening srednje do rahlo visoke intenzivnosti, kjer telo za delovanje uporablja kisik (preko dihalnega in srčno-žilnega sistema se kisik prenaša iz pljuč po telesu, do mišic).

 

Srčni utrip naraste v območje med 50% in 75% maksimalnega srčnega utripa, kar vam pripomore za odpravo maščobnega tkiva in pri hujšanju, saj pri treningu porabljamo kalorije. Poraba kalorij je ključna, če imamo namen izgubiti maščobo (porabiti moramo več kalorij, kot jih vnesemo v telo), vendar moramo imeti v mislih, da primanjkljaj kalorij lahko ustvarimo tudi z drugimi oblikami vadbe, ki jih imamo v našem programu.

BurnBody trening je strukturiran tako, da smo vedno v »fat-burning coni«, ampak na treningu niste vedno na nizko intenzivni stopnji, ker so vmesni intervali, kjer vam zvišamo intenzivnost, kajti tako se porabi več goriva, ki se ga pobira iz maščob. Vedeti moramo, da končna poraba kalorij je še vedno bolj pomembna, kot pa od kje prihaja gorivo.

Zakaj pravilno strukturiran BurnBody?

Težava kardio treningov v povezavi s hujšanjem je v tem, da dolgotrajna kardio vadba v telesu spodbuja katabolne procese, kar pomeni, da telo za energijo začne porabljati naše mišice. Mišice pa so največji porabnik kalorij v telesu, kar pomeni, da sicer bomo med treningom porabljali energijo, vendar ker bomo imeli vedno manj mišic, bo telo skupaj porabilo vedno manj energije.

 

Da bo Burn_Body učinkovit, je povezan še z ostalimi treningi, ki jih je potrebno mešati v tedenskem ciklu.

 

Burn_Body je v dopoldanskem terminu eden od treh treningov. Dopoldanski program, kjer so trije različni treningi, je sestavljen na osnovi cilja za oblikovanje telesa in izgubo odvečne maščobe oziroma hujšanja. Osebe katere ne morejo trenirati popoldne imate možnost trenirati samo dopoldne s sestavljenim mini ciklom in programom treh različnih treningov.

 

Dopoldanska mesečna karta stane 35eur, kjer lahko trenirate ponedeljek, sreda in petek ob 9h. Če imaš pa allinclusive karto, pa treniraš lahko neomejeno, dopoldne in popoldne.

 

Ob treningih se z doplačilom tudi svetuje in sestavi osebni jedilnik, če želite rezultate na osebni ravni.

 

 

 

POZITIVNI UČINKI VADBE

 

  • Preprečuje nalaganje odvečnih kilogramov  in omogoča izgubljanje prekomerne teže (izgorevanje maščobe)
  • Preprečuje nastanek tveganj za najrazličnejše bolezni
  • Omogoča hitrejše preoblikovanje telesa
  • Omogoča, da telo porabi več kisika med vadbo
  • Pomaga k boljši prebavi in metabolizmu
  • Sklepe in mišice pripravi na optimalno delovanje
  • Izboljša mentalno oziroma psihološko pripravljenost
  • Zmanjšuje in odpravlja stres

 

POZITIVNOSTI ZA NAŠE ZDRAVJE

 

Srce je mišica in vsaka mišica potrebuje trening, da izboljšamo njeno učinkovitost in nenazadnje, da jo ohranimo v kar čim boljšem stanju, saj brez te mišice tudi druge ne bodo delovale. Kardio trening izboljšuje delovanje srčno-žilnega sistema in s tem nas ohranja pri življenju in vitalne, ne glede na to v katerem obdobju življenja smo.

 

Vaše zdravje in vas brani pred tveganji srčnih bolezni, diabetesa, visokega krvnega tlaka in nekaterih vrst raka. In nič ni primerljivo z rahlo intenzivno kri-črpajočo vadbo, ki vam bo povzročila svetlikajočo se kožo, dvignila vzdušje in narisala nasmeh na obraz.

 

KAJ POTREBUJEM ZA TRENING

  • udobna športna oblačila
  • športne copate
  • plastenko z vodo in brisačo
  • željo!