menu close menu

BODYPUMP predstavlja izviren trening z utežmi, ki krepi celo telo. Je trening, ki omogoča najhitrejšo pot do popolne postave, izgube odvečne maščobe ter oblikovanje telesa. 60 minutni trening, skozi najučinkovitejše vaje iz fitnes studia, kot so počepi, potiski, dvigi in upogibi, nudi trening vsem glavnim mišičnim skupinam. Trening je primeren za moške in ženske, kjer ob odlični glasbi, odličnih inštruktorjih in lastni izbiri obremenitve (teže) dosežete zastavljene vadbene cilje – hitro!

 

VARNOST PRI TRENINGU

Med treningom se osredotočamo na pravilne tehnike dvigovanja, ter varne telesne postavitve, na kar vas bo opozoril inštruktor.

 

Na kaj je potrebno biti še posebej pozoren:

 

  • osnovna telesna drža je temelj celotne vadbe
  • osredotočite se na pravilno tehniko izvajanja vaj
  • ne pretiravajte s težo, začnite z manjšo, nato pa jo po 6 tednih počasi povečujte
  • vse gibe izvajajte kontrolirano, tekoče, brez sunkov
  • sklepe imejte vedno malenkost pokrčene
  • osredotočite se na trenirano mišično skupino, ostale skušajte stabilizirati
  • občutite svoje telo in ravnajte v skladu svojih zmožnosti.

Nekaj bolečine v mišicah po prvih treningih je povsem naravno, posebej ko je ta prisotna na obeh straneh telesa enako. V tem primeru gre za mišično utrujenost, če pa občutite bolečino samo na eni strani telesa ali v sklepih, se pogovorite z inštruktorjem.

POZITIVNI UČINKI TRENINGA

Tovrstni način treninga vzdržljivosti in moči je izredno priporočljiv za zmanjševanje odvečne telesne maščobe, saj veliko število ponovitev in obremenitve mišice oblikujejo, tonizirajo in ne povzročajo rasti mišične mase.
Bodypump torej oblikuje in tonizira mišice, izboljšuje splošno telesno pripravljenost, moč, izboljšuje gostoto kostnega tkiva, omogoča porabo do 600 kalorij na trenig in daje pozitivno občutenje telesa in duha.

KAKO IZGLEDA BODYPUMP URA

Za trening se uporabljajo step (stopnička), drog in set nastavljivih uteži, s katerimi si lahko nastavite sebi primerno obremenitev.
Začetnemu ogrevanju, ki je namenjeno zgolj vzpostavitvi gibanja in pripravi na trening celega telesa sledi trening vseh večjih in manjših mišičnih skupin.
Trening se zaključi z ohlajanjem in raztezanjem.

KOLIKO NAJ TRENIRAM

Na obseg treninga v prvi vrsti vplivajo želeni cilji, čas, ki smo si ga namenili za dosego, telesna pred pripravljenost. Priporočeno število posameznega treninga na teden je odvisno predvsem od vaših vadbenih ciljev, zato se o tem posvetujte s trenerjem.

KDAJ BODO VIDNI PRVI REZULTATI

Kmalu po začetku s treningom boste že občutili napredek na moči in vzdržljivosti, po 6 tednih pa se bodo pojavili tudi že prvi rezultati.

ALI JE BODYPUMP ZAME?

Bodypump je namenjen vsem, tudi tistim, kateri so v majhni do zmerni formi. Gibi so enostavni in ne zehtevajo podrobne koordinacije. Zato, sprostite se in trenirajte!

KAJ POTREBUJEM ZA TRENING

  • udobna športna oblačila
  • športne copate
  • plastenko z vodo in brisačo
  • željo!