menu close menu

Kickboxing je zelo raznolik in priljubljen borilni šport. Je borilna veščina, ki temelji na udarcih z nogo in roko. Kickbox je mešanica boksa in nožnih tehnik prevzetih iz različnih borilnih veščin kot so Taekwondo, Karate…

Je visoko energijski trening, kjer pokurite ogromno kalorij in maščobe. Na treningu obremenite celo telo in sebe postavite v višjo prestavo, ter pridete v formo.

Na našem treningu boste doživeli realnost, kjer boste pridobili znanje o športu, kjer vas poučujejo bivši Kickboxerji z rezultati na svetovnem nivoju.

 

Ni ti potrebno biti tekmovalec, lahko pa treniraš kot on.

 

Treningi so namenjeni vsem, tako rekreativcem, kot že naprednim, moškim, ženskam, ter za vse starosti.

 

Kickboxing trening ima veliko prednosti. Kickboxing je eden od tistih fizično zahtevnih športov, ki lahko spremeni tvoje življenje na bolje . Veliko koristi je vezanih na trening Kickboxinga, kot je, izboljšanje vašega splošnega zdravja, moč in celo duševno izboljšanje. Doživite lahko veliko izboljšav v splošno kakovost vašega življenja .

 

Pozitivne lastnosti Kickboxinga:

 

Kardiovaskularno izboljšanje

To je samoumevno . Vsi bokserji in kickboxerji  imajo veliko kondicijsko  vzdržljivost in tu dobite napredek v vašem kardiovaskularnem sistemu. Z rednimi treningi Kickboxa se bo vaša kondicija začela povečevati. Maščoba na telesu se bo začela topiti stran. Hitro gibanje na eno in drugo stran, stalno gibanje, boksanje, brcanje so super reakcije na delovanje srca in ožilja. S izboljšanjem kardiovaskularne zmogljivosti se vam bo tudi povečala hitrost. Tako bodo udarci hitrejši, močnejši.

 

Mišični tonus – mišično izboljšanje

Kickboxing trening obremeni zgornji in spodnji del telesa skozi brcanje in boksanje. Vsakič se boste počutili močnejši, ko ponovite trening. Opazili boste, da bo vaša splošna moč začela naraščati.  Ojačale bodo vaše roke, noge se bodo preoblikovale in postale stabilne, ramena pa se bodo pričela širiti.

 

Moč, koncentracija

Kickboxing vam omogoča, da ojačate jedro telesa – trup. Pomaga krepiti ramena, roke in trebuh. Kickboxing gradi močnejše mišice po vsem telesu. Natančnost, ki jo uporabljate z rokami, ko se udarja in noge, ko se brca poveča tvojo fleksibilnost in koncentracijo.

 

Povečana fleksibilnost

Med treningom pridobivate na fleksibilnosti mišic, postanete bolj agilni, sproščeni, telo ste pripravili, na varno delovanje, kar pomeni manj bolečin v sklepih in hrbtu.

 

Disciplina

Z rednimi treningi in z vztrajanjem pri učenju borilnih veščin se pokaže nato disciplina. Tvoja predanost športu, se bo povečala, tako kot vaše mišice rastejo, kot vaša srca postanejo zmogljivejša in močnejša, ter  vaša hitrost postane kot strela. Boste videli, vsi ti elementi so združeni med sabo. Pridobili boste splošno izboljšanje na vseh področjih, postali boste še bolj odločni.

 

Stres kontrola

Osvobodite svoj stres in jezo na treningu Kickboxinga, kjer vam pripomore k umirjenosti, tako v službi, kot v življenju.

 

Povečan srčni utrip – hujšanje

Zaradi povečanega srčnega utripa med Kickboxing treningom in intervalom bo pomagalo pri izgorevanju maščobe in kalorij iz vas, ter posledično izgubite težo.

 

Izboljšanje ravnotežja

Ko se brca na eni nogi, boste gradili ravnotežje in stabilnost in to vam pripomore k temu, da boste kasneje lahko izvajali še težje in močnejše udarce.

 

Izboljša koordinacijo

Vsak niz udarca z roko in brce, vas prisili, da usklajujete gibe med rokami in nogami in tako se vam izboljša splošna koordinacija.

 

Brani se

Kickboxing je super za splošno samoobrambo. Gradite si samozavest, svoj jaz, svojo notranjo moč, svoj pogum, saj boste postali močnejši.

 

Začni Kickboxing trening že danes!

 

Zberi pogum, ostalo naredimo mi

 

114484880

ca6cd47147d616d453dd56d9cc6d694a