menu close menu

prenos

 

 

KO DVIGNAMO BODYPUMP PALICE SKUPAJ, POSPEŠIMO REZULTAT

Zakaj je dvigovanje Bodypump palic v skupinskih treningih učinkovito?

Ni pomembna teža, ki jo dvigaš ampak s kom treniraš, s kom to počneš.

 

received_10211743413688806      niko

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Trening z utežmi, ki ga skombiniraš še z ostalimi treningi v Trening centru S, ti prinese to, da boš postal/a močnejši/a, izgubiš maščobno tkivo, s tem pridobiš čisto mišico in telo tonizirano, napeto. Raziskave kažejo, da je dvigovanje uteži v skupini z Les Mills BODYPUMP koristno. Ugotovite, zakaj.

 

1

 

Trening za moč, ki ga izvajaš v svojem planu za rezultat, je eden od najboljših načinov, da postaneš močan, oblikovan in napet, ampak preden stopiš pred uteži se ti poraja, kar nekaj vprašanj in dvomov. Sprašujete se, katere vaje so najbolj učinkovite? Kako se izvaja vaje ali pa kako premikaš fitnes naprave? Ne vem koliko teže naj bi (ali bi) dvigal/a?

Sam/a med biti med napravami je lahko neprijetno. Če manjka fokus, pogon in motivacija, boste sčasoma verjetno odšli od solo treninga moči, z občutkom nepravilno opravljenega treninga, nenarejenega napredka in nedobrega rezultata, ter brez navdiha in telesnih sprememb.

 

Raziskave kažejo, da obstaja resnična moč v številkah, ko je takšen trening opravljen v skupini.

 

 

Skupinski trening je res super način za tvoje potovanje do telesnih sprememb.

 

2

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Get Fit Together študija je z dr. Jinger GOTTSCHALL in Pennsylvania State University izvedla test, ki se je ukvarjal z 25 ljudmi v skupinskih treningih 30 tednov. Ta skupina je izvajala kombinacijo kardia, moči in vaj za gibljivost, s tem, da je bil primarni skupinski trening Bodypump, kot vir treninga moči.

 

Rezultat je pokazal, da s skupinskim treningom, dosežeš ogromno več kot, če treniraš sam.

 

  • Skupinski trening te zna zasvojiti. Preko študije 30 tednov, 20 od 25 udeležencev, ki ob raziskavi niso nikoli zamudili treninga je skupina dosegla skupno stopnjo skladnosti z 98,8 odstotka. Obstaja občutek skupnosti, pripadnosti zaradi skupinskih treningov in te globlje motivira, kot le fizično izboljša. To ustvarja dobre fizične in psihične navade in nas s tem ohranja, da prihajamo nazaj še po več in bolj motivirani.
  • Skupinski trening poskrbi za vaše zdravje. Ne da bi spremenili svoje prehrane, so udeleženci v raziskavi povečali dober (HDL) holesterol in znižali slab (LDL) holesterol. Vidno je bilo tudi zmanjšanje telesne maščobe s sedem odstotkov za moške in štiri odstotka za ženske in povečana čista mišica, ter oblikovano telo.
  • Skupinski trening te naredi fit. Udeleženci, ki so imeli slabo kondicijo, so v tem času napredovali v nadpovprečno in po 30 tedenskem testiranju so povečali svojo aerobno zmogljivost za skoraj 60%

 

 

6

 

Les Mills vodja raziskovalnega oddelka Bryce Hastings pravi, da skupinski trening kot je BODYPUMP deluje, zaradi znanstveno podprtih kombinacij vaj, inspirativo inštruktorjev in dobre glasbe.

 

received_10210914788773701    5

 

 

“Ko trenirate v skupini je možno izkoristiti energijo od skupine. To ustvarja motivacijo in izziv. Ta izkušnja te popolnoma zasvoji, zaradi katere prihajaš nazaj, po še več.”

 

In tu se začnejo pravi rezultati.

 

BodyPump & Trening center S