menu close menu

Hiit razpored med 7. in 11. marcem

Izzivi, cilji, druženje, občutek, da si športnik/ca, eni od razlogov, da treniraš z nami. Naši treningi izboljšajo sposobnost tvoje mišice, da pokuriš več kalorij in izgubo maščobnega tkiva. Tukaj igra vlogo tudi tvoj metabolizem, katerega s treningi lahko pospešiš, kajti to ti pospeši presnovo, temu posledično kurjenje maščob, izboljšaš in ojačaš svojo mišico in telesne funkcije. Poleg pa dobiš več koristi za zdravje, izboljšaš krvni tlak, zmanjšaš tveganja za sladkorne bolezni. Torej, vzdrževanje telesnih funkcij, kondicije, moči je najboljša strategija za pospeševanje tvojega metabolizma in pospešenega izgubljanja maščobe.

You have tried the rest. Now try the best.

Kako si boš razporedil/a hiit treninge za ta teden:

Ponedeljek: Mix2

Torek: Plyo

Sreda: Mix1

Četrtek: Kardio

Motivacija, znanje, rezultat.

Ena karta za vse skupinske treninge ( klin na urnik ), ki se med seboj razlikujejo, tako, da bo telesni rezultat hitrejši. Mešanje različnih tipov treningov pripomore k hitrejšemu cilju, ki si ga zadaš. Izbira teh treningov ti tudi dvigne boljšo motivacijo, voljo, ker ti pri pestri izbiri treningov ne bo dolgčas. Treniraš lahko vsak dan, vse skupinske treninge, z eno karto.

7. 3. 2022 | Novice/blog | Komentarji so izklopljeni za Hiit razpored med 7. in 11. marcem