menu close menu

Hiit razpored med 28. februarjem in 4. marcem

Negativna slika svojega telesa je lahko vsakodnevna bitka za mnoge.

Kljub temu, da večina ljudi stremi k temu in trpijo zaradi tehničnega pomena, kot je beseda “nezadovoljstvo telesa”, kar je pogosto povezano z nizko samozavestjo, depresijo in škodljivim vedenjem zdravja, vključno z motnjami prehranjevanja.

Verjeli ali ne, lahko samo en trening, ki je skrbno in premišljeno strukturiran, močno vpliva na takojšnje misli o »telesnem nezadovoljstvu«. Če to povežeš z vsemi ostalimi našimi treningi in jih smoterno kombiniraš, te nato privede v boljše razpoloženje in bolj pozitivne misli, ki lahko trajajo ves dan, ves teden, ves mesec, vso leto.

Ta pozitivni učinek se je okrepljeno pokazal pri vadečih, ki z nami še vedno trenirajo in se jim je po našem sistemu treniranja izboljšal telesni izgled, zmanjšala prekomerna telesna teža in počutijo se močnejše.

You have tried the rest. Now try the best.

Kako si boš razporedil/a hiit treninge za ta teden:

Ponedeljek: Mix1

Torek: Moč

Sreda: Kardio

Četrtek: Plyo

Motivacija, znanje, rezultat.

Spremeni poglede, spremeni sebe, spremeni igro.

Trening center S so rezultati, telesni in mentalni.

Ena karta za vse skupinske treninge ( klin na urnik ), ki se med seboj razlikujejo, tako, da bo telesni rezultat hitrejši. Mešanje različnih tipov treningov pripomore k hitrejšemu cilju, ki si ga zadaš. Izbira teh treningov ti tudi dvigne boljšo motivacijo, voljo, ker ti pri pestri izbiri treningov ne bo dolgčas. Treniraš lahko vsak dan, vse skupinske treninge, z eno karto.

27. 2. 2022 | Novice/blog | Komentarji so izklopljeni za Hiit razpored med 28. februarjem in 4. marcem