menu close menu

Stop wishing start doing

Številka ena za zmanjšanje tvoje trebušne maščobe iz trebuha je, da bi izlil ven sladkor, trans maščobo, sladko pijačo. Vendar to ni edina opcija. Izberite pravo vrsto treninga in poskrbite za zmanjšanje maščobe okrog vašega trebuha.

Prva stvar, ki jo morate storiti, je uživanje z nami in vedeti, da niste sami. Druga stvar je, da ukrepamo.

Ne tvegaj, da tvoj trebuh postane prevelik. Velik pas je jasen pokazatelj številnih resnih zdravstvenih tveganj. To je zato, ker so trebušne maščobe, ki se imenujejo visceralna maščoba, nevarna maščoba, ki se obloga okoli naših organov. Upočasnjuje funkcionalnost organov, vpliva na naše hormone in povečuje tveganje za zdravstvene težave, kot je diabetes tipa 2. Abdominalna maščoba lahko poškoduje vaše zdravje ( diabetes, metabolični sindrom, bolezni srca in ožilja ).

Kakšen je najboljši trening za »rezanje« trebušne maščobe?

Treninge je potrebno mešati, kar pomeni različni tipi treningov ( kardio-aerobni in anaerobni trening, trening moči in intenzivni kardio trening ).

Pridi in treniraj z nami. Ni potrebnih predhodnih prijav in rezervacij.

26. 5. 2021 | Novice/blog | Komentarji so izklopljeni za Stop wishing start doing