menu close menu

Vikend obrok

Dolgoročno zdravo ali točno nastavljeno prehranjevanje za določen cilj, je majhna iznajdljivost. Izkušnje in znanje, testiranja, nam pomagajo premagati in doseči cilje. Eden od najboljših načinov dolgoročnega “dietnega” prehranjevanja je ta, da v enem tednu imaš lahko vikend malo drugače ampak še vedno v okviru svojega načina prehranjevanja. Pomaga psihično in tudi fizično, najbolj pa dolgoročno in ostaja zdravo. Kaj to pomeni? Od ponedeljka do petka imaš zasnovano prehranjevanje, medtem, ko za vikend pa drugačno.
Moj vikend je takšen. Današnja večerja.
Sestavine za testo: 4 jajca, 150g philadelphie, 1 žlička soli, origano, 90 g bio moke zlatega lanu, 1 žlica polnomastnega jogurta ( ni pa nujno ). Najprej stepeš jajca par minut, da se čist malčk spenijo, dodajaš vmes philadelphio, jogurt, počasi dodajaš moko, katera se zelo hitro zgosti in jo nato z rokami malo zmečkaj. Maso postavi na pek papir in jo z mokrimi rokami malo razvlečeš, na vrh nato dodaj še en pek papir in z valčkom si razdeli, da dobiš slabo veličino celga pekača. Pek papirje pusti tako in pekač vstavi v pečico na 180st. Naj se peče kakšnih 10-15min ( opazuj ), zato da se masa malo speče, jo daš ven in nato lažje zgornji del pek papirja odstraniš. Nato si pa naloži po želji, kar imaš rad. Jaz naredim takole ( pokrijem celo površino ): najprej liste sira, pršut, kuhan pršut, rahlo namažem nato z ricoto, spet sir, pa pršut in še panceto, ter na koncu še malčk sira. Lahko seveda daš manj vsega ali so naredi po svoje. Zrolaj.
Postaviš nazaj v pečico še za kakih 35 min.
Dober tek.

8. 4. 2020 | Prehrana | Komentarji so izklopljeni za Vikend obrok