menu close menu

Kostna juha

Kostna juha in njena močna hranila.
Kostna juha, ki jo lahko pripravimo iz vseh vrst kosti naj se kuha počasi, da bi kosti v vodo izločile vsa hranila, ki so tako v sami kosti kot v mozgu in koščkih mesa, ki se držijo kosti. Kuhanje namreč traja dolgo. Jaz jo kuham cca 9 ur, ob nedeljah, da jo imam za čez teden. Lonec pa obložim z veliko zelenjave ( por, peteršilj, čebula, česen, korenček, zelena, sol, poper, ostale začimbe ).
Šele takrat, ko so kosti dobro skuhane bo vsebina juhe zelo močna in bogata, kajti v njej so vitamini ter minerali ( ne pozabi na kolagen seveda ) pogosto pa tudi zdrave maščobne kisline. Kostna juha je torej polna in zdrava, primerna za vsakega športnika in osebe, ki opravljajo težko delo a hkrati pa primerna tudi za vsakogar drugega, ki potrebuje hranilno hrano. Torej je odlična tako za bolnike kot za otroke, ki rastejo in nas tcs športnike.
Kosti živali so bogate s koristnimi vitamini in minerali (natrij, magnezij, kalcij, fosfor, žveplo, kalij,…), ki se sprostijo ob počasnem kuhanju na nizki temperaturi. Kostna juha je seveda bogata s kolagenom, vsebuje pa tudi glukozamin.
Zaradi že omenjenega kolagena je pomembna pri krepitvi sklepov in mišic. Vsakodnevno pitje kostne juhe, tako kot prehranskih dopolnil, pripomore tudi k mlajšemu videzu kože, čvrstim nohtom in močnim lasem. Kostna juha ohranja normalno kostno gostoto, minerali kalcij, magnezij in fosfor pa pripomorejo k zdravim in močnim kostem.
Be smart, make it simple.

8. 4. 2020 | Prehrana | Komentarji so izklopljeni za Kostna juha