menu close menu

Grit razpored med 9. in 15 marcem

Eden tip treninga, ki je »crazy« je Plyo training ali poznan kot Pliometrični trening.

Toda kaj to dejansko pomeni? In zakaj bi ga na zemlji potrebovali v svojem urniku treningov? Plyometrija je pravzaprav samo »skočiti« ( seveda z malo znanosti o športu ). Pliometrične vaje so značilne za aktivnosti s podaljšanim ciklom (SSC), to pomeni, da akcija začne s hitro raztegnjeno mišice (ekscentrična faza) in takoj sledi hitro skrčenje iste mišice (koncentrična faza).

Torej takšen tip treninga je lahko namenjen vsakemu, ni nujno, da si atlet in pro športnik.

Pliometrične vaje so sestavni del večine športnih gibov, saj vključujejo skok in preskakovanje. Torej, uporabljajo jih športniki v svoji panogi, lahko pa se ta tip treninga trenira, kot rekreativno v svoji športni panogi, pa tudi za navadne rekreativne osebe. V vsakem primeru je dobrodošel za boljše rezultate.

Raziskave kažejo, da plyo trening izboljša moč, koordinacijo in športno učinkovitost. Torej, vaša sposobnost hitrega napenjanja mišic zaradi plyo treninga povzroči hitrejše »zaposlovanje« mišičnih vlaken. In to ima za posledico povečanje hitrosti in moči, zaradi česar je eden od najboljših načinov toniziranja in oblikovanja mišic.

You have tried the rest. Now try the best.

Ponedeljek: ATHLETIC

Torek: STRENGTH

Sreda: CARDIO 2

Četrtek: PLYO

Petek: CARDIO 1

8. 3. 2020 | Novice/blog | Komentarji so izklopljeni za Grit razpored med 9. in 15 marcem