menu close menu

Grit razpored med 17. in 23. februarjem

Informacije o treningih in prehrani so lahko zmedene, toda kalorije so pa nekaj, kar ima-dobi-izgubi vsak. Kalorije so dobro znane in jih je lahko razumeti, saj so na vsakem paketu hrane in programirani v vsaki inovativni, novejši, naprednejši telovadnici. Nekateri treningi imajo močnejši učinek od drugih. Kako to izveš? Meri si svoj trening. Koliko porabiš kalorij, kajti tako vidiš ali treniraš prav ali ne. Kdo bi si mislil, da so nekateri treningi, ko sploh ne pričakuješ, porabijo več kalorij in se lahko primerjajo s dolgotrajnim kolesarjenjem in tekom. Ampak v čem je čar? Da z nami to opraviš v manj kot eni uri, za ostale pa porabiš dve ali tri. Krajši trening, več učinka, ostane ti več časa v dnevu. Programiran trening in premišljeno sestavljen, ter trener, ki trenira s tabo in te motivira. So pa tukaj tudi hormoni, ki so povezani z določenimi vrstami treningov, zato je za rezultat tudi potrebna pravilna ura v dnevu določenega treninga, kar pomeni, da določeni treningi ne smejo biti prepozno, kajti maščoba ne gre dol v takem primeru. Za rezultat potrebuješ znanje, dobro vzdušje, profi vodene treninge, katere trenira s tabo tudi trener.

You have tried the rest. Now try the best.

Ponedeljek: CARDIO 1

Torek: ATHLETIC

Sreda: CARDIO 2

Četrtek: PLYO

Petek: STRENGTH

16. 2. 2020 | Novice/blog | Komentarji so izklopljeni za Grit razpored med 17. in 23. februarjem