menu close menu

Grit razpored med 20. in 26. januarjem

Informacije o treningih in prehrani so lahko zmedene, toda kalorije so pa nekaj, kar dobi vsak. Kalorije so dobro znane in jih je lahko razumeti, saj so na vsakem paketu hrane in programirani v vsaki inovativni, novejši telovadnici. Nekateri treningi imajo močnejši učinek od drugih. Kako to izveš? Meri si svoj trening. Koliko porabiš kalorij, kajti tako vidiš ali treniraš prav ali ne. Kdo bi si mislil, da so nekateri treningi, ko sploh ne pričakuješ, porabijo več kalorij in se lahko primerjajo s dolgotrajnim kolesarjenjem in tekom. Ampak v čem je čar? Da z nami to opraviš v manj kot eni uri, za ostale pa porabiš tri. Programiran trening in premišljeno sestavljen, ter trener, ki trenira s tabo in te motivira. So pa tukaj tudi hormoni, ki so povezani z določenimi vrstami treningov, zato je za rezultat tudi potrebna pravilna ura treninga, kar pomeni, da določeni treningi ne smejo biti prepozno, kajti maščoba ne gre dol v takem primeru. Za rezultat potrebuješ znanje, dobro vzdušje, profi vodene treninge, katere trenira tudi trener.

You have tried the rest. Now try the best.

Ponedeljek: CARDIO

Torek: PLYO

Sreda: STRENGTH

Četrtek: CARDIO

Petek: ATHLETIC

19. 1. 2020 | Novice/blog | Komentarji so izklopljeni za Grit razpored med 20. in 26. januarjem