menu close menu

Grit razpored med 16. in 22. septembrom

Ni vedno opcija porabiti dve uri treninga v telovadnicah ali fitnesih, ker, če nimaš časa, kar je danes na prvem mestu in na koncu je dan prekratek in motivacija premajhna, da bi opravil/a kvaliteten trening. Zato še vedno ni potrebno nehati športati, kajti v takih dnevih ali obdobjih je 30 min tudi dovolj.

Pravilen pristop in skrbno sestavljen trening, lahko ustvari močne, puste mišice, izboljša kardiovaskularno sposobnost, pošilja maščobno tkivo z večjo hitrostjo proč, ter zgradi osnovno moč.

To pomeni, da lahko udobno in učinkovito izkoristite prednosti naših treningov, tako, da naredite samo 2-3 kratkih 30 minutnih Gritov na teden ( če ni časa za dolge treninge ). Skrivnost je zagotoviti, da je teh 30 minut, ki jih porabite, skrbno strukturiranih.

Gradite moč v 30 minutah, kardiovaskularno sposobnost lahko izboljšate v 30 minutah. Maščobo lahko izgubite v 30 minutah.

Kako doseči največje rezultate pri kratekem treningu?

V večini treningov ni količina treningov pomembna ampak kvaliteta tistega treninga. Struktura treninga, premišljeno zbalansirano zaporedje točno določenih vaj, to je pomembno, da dosežemo optimalen efekt.

Za najboljše rezultate pa je še boljše, če kombinirate naše različne treninge v tednu.

Z nami treniraš dopoldne in popoldne, kar želiš in kolikor želiš. Sestavljen koncept treningov za oblikovano telo, kjer ti ni potrebno razmišljati, ker ti mi vse pripravimo. Prideš, odtreniraš pod nadzorom, s trenerjem, se posvetuješ, dobiš smernice, odideš, dobiš rezultat.

You have tried the rest. Now try the best.

Ponedeljek: ATHLETIC

Torek: PLYO

Sreda: CARDIO

Četrtek: STRENGHT

Petek: PLYO

15. 9. 2019 | Novice/blog | Komentarji so izklopljeni za Grit razpored med 16. in 22. septembrom