menu close menu

Grit razpored med 8. in 12. julijem

Ko se srčni utrip poveča, se maščobe počasi sproščajo iz zaloge maščobe v telesu. V 10 do 15 minutah izpust maščobe doseže vrh. Ta maščoba kroži v krvi in ​​jo vzamejo mišice. V mišicah se glikogen in maščoba uporabljajo kot mešanica goriv, ​​da ohranijo energijsko potrebo po ohranjanju mišic.

Ko prenehamo trening, se takoj začne postopek okrevanja, regeneracije. Opazili ste, da se nadaljuje znojenje tudi uro po končanem Gritu. Znojenje je potrebno, da vas ohladi, ko vaše mišice, jetra, srce in imunski sistem začnejo zapleten in energetsko zahteven proces okrevanja. Pri eksplozivno visoko intenzivnem intervalnem treningu pride v igro EPOC efect (exces post-exercise oxygen consumption ) in vztrajno povečanje delovanja metabolizma.

Dodatna energija se uporablja pri številnih obnovitvenih procesih v telesu.

Epoc efekt in občutek telesnih reakcij po treningu, je dosegljiv ob pravilno premišljeno sestavljenem treningu z točnimi sekundnimi intervali.

Najboljša regeneracija je tista, ki ti poveča performance na naslednjem treningu in začne se z hidracijo in pravilnimi prehrambenimi dodatki, k kateremu tudi sledi lepo spanje.

Naše telo je sposobno narediti marsikaj, prepusti se mu, naj počne lepe stvari, pa tudi, če so malo otežene.

Izkoristi popust za vse naše treninge v višini – 30% za mesečno karto, kjer lahko treniraš, kar želiš in kolikor želiš. Sestavljen koncept za oblikovano telo in kondicijo.

You have tried the rest. Now try the best.

Grit razpored za ta teden:

Ponedeljek: Strenght

Sreda: Athletic

Petek: Cardio

7. 7. 2019 | Novice/blog | Komentarji so izklopljeni za Grit razpored med 8. in 12. julijem