menu close menu

Grit razpored med 13. in 19. majem

Visoko intenzivni intervalni trening. Sestavljen iz kratkih serij, visoko intenzivnih vaj, katerim sledijo zelo kratki počitki. Veliko olimpijskih atletov uporablja takšne sisteme treningov. Rezultat dobiš. Čisto enostavno je to. Zakaj in kako dobiš rezultat, ve to vaš trener, kateri vam tudi predlaga, svetuje kdaj naj opraviš Grit trening in kolikokrat, ter kakšno prehranjevanje je zate primernejše, da le prideš do rezultata. Za trenerja ni enostavno, za vadečega pa je, ker mu trener vse pripravi.

Izkoristi sedanji popust v višini – 30% za 3m karto, kjer lahko treniraš dopoldne in popoldne, kar želiš in kolikor želiš, 10 različnih treningov in sestavljen koncept za oblikovano telo. Urnik vseh treningov je na spletni strani.

Plan treninga, sestava jedilnika, prodaja prehranskih dodatkov ( proteini, bcaa, itd… ), fit svetovanje.

You have tried the rest. Now try the best.

Grit razpored za ta teden:

Torek: PLYO

Sreda zjutraj: STRENGHT

Sreda popoldne: STRENGHT

Četrtek: CARDIO

Petek: ATHLETIC

12. 5. 2019 | Novice/blog | Komentarji so izklopljeni za Grit razpored med 13. in 19. majem