menu close menu

Grit razpored med 18. in 24. marcem

Veliko let je bil trening moči sinonim za velike palice in naloženo ogromnega bremena. Vendar to ni edina pot. Vedeti je potrebno, da zgraditi moč ne pomeni, da je to samo za bodybuilderje. Gradnja močne mišice je oblikovanje in toniziranje telesa, krepitev kosti, zaščita naših sklepov in kurjenje kalorij čez cel dan. S to mislijo je trening moči nekaj, kar moramo vsi sprejeti. To dosežeš tudi z različnimi variacijami treningov z lastno težo in vmesnimi dodajanji hitrosti gibov. To prispeva k stalnemu izzivu in doseganju spontanih telesnih sprememb. Torej trening moči ni vedno na osnovi teže in ni edina pot. Telesno in mišično moč dosežeš tudi samo z lastno težo in strukturiranim treningom, ter predanostjo, da se nenehno pelješ skozi izzive.

 

Kdaj boš določeno moč uporabil/a ta teden?

 

Torek: CARDIO

 

Sreda zjutraj: PLYO

 

Sreda popoldne: PLYO

 

Četrtek: STRENGTH

 

Petek: MIX

 

You have tried the rest. Now try the best.

17. 3. 2019 | Novice/blog | Komentarji so izklopljeni za Grit razpored med 18. in 24. marcem