menu close menu

Grit razpored med 25. februarjem in 3. marcem

Visoko intenzivni intervalni trening Grit, je svoje ime spremenil v športno igro in veliko študij poudarja izjemne telesno transformacijske učinke. Rezultati prihajajo, zaradi točno strukturiranih intervalov in premišljeno sestavljenih vaj v določenem zaporedju, kjer uporabiš svojo največjo moč za premagovanje vaje v kratkem času, nato počivaš in to ponoviš. To je formula, ki vam omogoča, da vedno znova dosežete svoje maksimalno trening območje. Telo »stresiraš«, seveda v pozitivnem namenu in, ko dosežeš ta nivo, se sproščajo stresni hormoni, kot je kortizol in učinki le tega so, hitrejša izguba maščobe, izboljšanje imunskega sistema. Ampak, cela zgodba brez trenerja se ne izide. Trener točno ve, kdaj mora biti poleg tebe in te motivira, spodbuja, da trening opraviš do konca.

Je veliko dejavnikov zaradi katerih je Grit učinkovit, kajti v povezavi z ostalimi treningi in je top izbira za vaše lepo telo. Ko pa to urediš še s prehranskim svetovanjem in športnimi dodatki, si pa neustavljiv/a.

 

Grit razpored za ta teden:

 

Ponedeljek: ob 17h CARDIO ( namesto bodyattack )

Ob 17:30h STRENGTH ( namesto bodypump 1 )

 

Torek: PLYO

 

Sreda zjutraj: MIX

 

Sreda popoldne: MIX

( bodyattack ob 18:30h odpade )

 

Četrtek: STRENGTH

 

Petek: MIX

 

You have tried the rest. Now try the best.

24. 2. 2019 | Novice/blog | Komentarji so izklopljeni za Grit razpored med 25. februarjem in 3. marcem