menu close menu

Grit razpored med 21. in 27. januarjem

Vsak, ki sledi najnovejšim novicam o fitnesu, ve, da je visoko intenzivni intervalni trening totalni zadetek. Vendar je to  precej več, kot samo trening. To je znanstveno dokazan način krepitve kardiovaskularne pripravljenosti in raziskave razkrivajo veliko koristi za zdravje, ki jih lahko dajo. Tukaj je nekaj najpogosteje raziskanih razlogov, kako Grit uvrstiš na svoj vadbeni seznam. Grit izboljša tvojo postavo ( s kombinacijo ostalih treningov ) in maksimalno porabo kisika, hkrati pa drastično zmanjšuje tveganje za nastanek bolezni srca. Grit je izjemno učinkovit pri rezanju trdovratnih maščob, še posebej okoli trebuha oziroma vascilarnih maščob. Študije so tudi  pokazale, da je Grit daleč največji aktivator mišične in maščobne zmogljivosti v primerjavi z drugimi vrstami vadbe. Oblikuješ pa si telo, ko združiš še ostale tipe treningov poleg Grit treningov, kajti telo mora potovati skozi različne tipe treningov, da dobi super rezultat.

Pokazalo se je, da je Grit trening učinkovit in deluje še po končanem treningu, ker si zagotoviš prekomerno porabo kisika  (EPOC), kar pomeni, da vaše telo še naprej uporablja kisik in kuri maščobe še dolgo po končanem treningu.

 

Grit razpored za ta teden:

 

Torek: PLYO

 

Sreda zjutraj: STRENGTH

 

Sreda popoldne: STRENGTH

 

Četrtek: CARDIO

 

Petek: PLYO

 

You have tried the rest. Now try the best.

20. 1. 2019 | Novice/blog | Komentarji so izklopljeni za Grit razpored med 21. in 27. januarjem