menu close menu

Grit razpored med 3. in 9. decembrom

Številka ena za zmanjšanje tvoje trebušne maščobe iz trebuha je, da bi izlil ven sladkor, trans maščobo, sladko pijačo. Vendar to ni edina opcija. Izberite pravo vrsto treninga in poskrbite za zmanjšanje maščobe okrog vašega trebuha.

Prva stvar, ki jo morate storiti, je uživanje z nami in vedeti, da niste sami. Druga stvar je, da ukrepamo.

Ne tvegaj, da tvoj trebuh postane prevelik. Velik pas je jasen pokazatelj številnih resnih zdravstvenih tveganj. To je zato, ker so trebušne maščobe, ki se imenujejo visceralna maščoba, nevarna maščoba, ki se obloga okoli naših organov. Upočasnjuje funkcionalnost organov, vpliva na naše hormone in povečuje tveganje za zdravstvene težave, kot je diabetes tipa 2. Abdominalna maščoba lahko poškoduje vaše zdravje ( diabetes, metabolični sindrom, bolezni srca in ožilja ).

 

Kakšen je najboljši trening za »rezanje« trebušne maščobe?

 

Treninge je potrebno mešati, kar pomeni različni tipi treningov ( kardio-aerobni in anaerobni trening, trening moči in intenzivni kardio trening ). Kolikokrat v tednu, katere treninge, pa vemo mi, kjer ti pri tem pomagamo in svetujemo, ter uredimo tvoj cilj glede na tvoj čas.

 

Katere Grit treninge pa ta teden izbereš med ostalimi, ki jih trenirate:

 

Torek: PLYO

 

Sreda zjutraj: PLYO

 

Sreda popoldne: CARDIO

 

Četrtek: STRENGTH

 

Petek: MIX

 

You have tried the rest. Now try the best.

2. 12. 2018 | Novice/blog | Komentarji so izklopljeni za Grit razpored med 3. in 9. decembrom