menu close menu

Grit razpored med 2. in 6. julijem

Vsak, ki spremlja najnovejše smernice fitnesa, ve, da Grit trening je hiit-top. Znanstveno dokazan in testiran v ozadju za graditev tvojih kardiovaskularnih sposobnosti. Raziskave pa so pokazale, da ima zdravstvene koristi, več kot ji lahko poda. Izboljša pusto telesno maso in maksimalno porabo kisika, hkrati pa drastično zmanjšuje tveganje za nastanek bolezni srca. Zelo je efektiven pri izgubljanju maščobe okoli trebuha. Grit trening je premišljeno sestavljen, kjer srčni utrip dvigneš kolikor visoko je potrebno, večkrat v 30 minutni fazi. Nekaj visoko intenzivnih vrhov, ki ji sledi regeneracija. In to so tisti vrhi, ki ustvarjajo vrste biokemičnih sprememb, ki so zelo specifične za Grit trening. Tableta za telo, ki si jo atlet želi. Defenitivno super izbira, da ga vneseš v tvoj plan treningov. Ko pa so programi sestavljeni za novo trimesečje, ki ga pričenjamo z julijem, je pa za telo to še večji izziv in hitrejši rezultat.

 

Izkoristi popust za vse naše treninge v višini – 30% za 1m, kjer lahko treniraš dopoldne in popoldne, kar želiš in kolikor želiš, 10 različnih treningov s sestavljenim konceptom za oblikovano telo in kondicijo. Urnik vseh treningov je na spletni strani.

 

Plan treninga, sestava jedilnika, prodaja in popusti do -20% za prehranske dodatke ( proteini, bcaa, itd… ), fit svetovanje.

 

You have tried the rest. Now try the best.

 

Grit razpored za ta teden:

 

Torek: PLYO

 

Sreda zjutraj: PLYO

 

Četrtek: STRENGTH

 

Petek: CARDIO

1. 7. 2018 | Novice/blog | Komentarji so izklopljeni za Grit razpored med 2. in 6. julijem