menu close menu

Grit razpored med 21. in 27. majem

Visoko intenzivni intervalni trening. Sestavljen iz kratkih serij, visoko intenzivnih vaj, katerim sledijo zelo kratki počitki. Veliko olimpijskih atletov uporablja takšne sisteme treningov. Rezultat dobiš. Čisto enostavno je to. Zakaj in kako dobiš rezultat, ve to vaš trener, kateri vam tudi predlaga, svetuje kdaj naj opraviš Grit trening in kolikokrat, ter kakšno prehranjevanje je zate primernejše, da le prideš do rezultata. Za trenerja ni enostavno, za vadečega pa je, ker mu trener vse pripravi.

 

Izkoristi sedanji popust v višini – 25% za 3m karto in 15% popusta na 1m karto, kjer lahko treniraš dopoldne in popoldne, kar želiš in kolikor želiš, 10 različnih treningov in sestavljen koncept za oblikovano telo. Urnik vseh treningov je na spletni strani.

 

Plan treninga, sestava jedilnika, prodaja prehranskih dodatkov ( proteini, bcaa, itd… ), fit svetovanje.

 

You have tried the rest. Now try the best.

 

Grit razpored za ta teden:

 

Ponedeljek: MIX1

 

Sreda zjutraj: PLYO

 

Sreda popoldne: MIX2

 

Četrtek: STRENGTH

 

Petek: CARDIO

20. 5. 2018 | Novice/blog | Komentarji so izklopljeni za Grit razpored med 21. in 27. majem