menu close menu

Grit razpored med 19. in 25. februarjem

Ali želite izgubiti težo, zgraditi mišice ali se počutiti bolj fit? Z nami je to mogoče, ker imaš vse tipe različnih treningov na enem mestu in temu namenjen koncept. Programe imaš vnaprej pripravljene in trenerji trenirajo z vami. Prisoten je velik skupinski duh, kjer ti energije ne zmanjka, pa tudi, ko si zelo utrujen med treningom. Tu tiči rezultat.

Ko si zadaš določen cilj, npr. izgubiti težo imate verjetno splošno predstavo o tem, kako boste to storili. Več treniraš, paziš, kaj ješ, zmanjšajte sladkor. Ampak ne glede na to, kako ste motivirani, če nimate jasnega načrta, verjetno ne boste dosegli ciljev za izgubo teže.

Izguba telesne mase pomeni več kot samo zdravo prehranjevanje in telesno vadbo, prav tako potrebuje duševno vzdržljivost in veliko odločitev ( čips ali korenje, kardio ali moč, pivo ali čaj, trenirat ali gledati tv? ). Te odločitve lahko obdržijo vašo moč in voljo, ko si obkrožen z ljudmi, ki tako živijo, se o tem pogovarjajo, pridobiš veliko informacij, katere so realne in pravilne. Seveda ob tem igraš ključno vlogo ti, da si iskren do sebe in slediš načrtu. Če si zapisujete dnevnik in spremljate svoj načrt, svoj napredek, vam to pomaga premagati ovire in doseči cilje glede izgube teže.

Drugo, kar je, pa je pomembno ali so treningi res profesionalni in koliko so motivirani in zanimivi in kdo te trenira.

Cilj je hitreje dosegljiv, če spremeniš svoj življenjski slog. Lažje boste vse sprejeli, ko je načrt pripravljen in dnevno vam ostaja več prostega časa. Organizacija. Pomagali smo že veliko osebam, ki so uspeli. Največji uspeh je pa, da to obdržiš in spremeniš življenjski slog, kajti fit življenje je lepše življenje.

 

Grit razpored za ta teden:

 

Ponedeljek: CARDIO

 

Sreda zjutraj: STRENGTH

 

Sreda popoldne: MIX

 

Četrtek: STRENGTH

 

Petek: PLYO

 

You have tried the rest. Now try the best.

18. 2. 2018 | Novice/blog | Komentarji so izklopljeni za Grit razpored med 19. in 25. februarjem