menu close menu

Grit razpored med 29. januarjem in 4. februarjem

Vsak, ki sledi najnovejšim novicam o fitnesu, ve, da je Visoko intenzivni intervalni trening totalni zadetek. Vendar je to  precej več, kot samo trening. To je znanstveno dokazan način krepitve kardiovaskularne pripravljenosti in raziskave razkrivajo veliko koristi za zdravje, ki jih lahko dajo. Tukaj je nekaj najpogosteje raziskanih razlogov, kako Grit uvrstiš na svoj vadbeni seznam. Grit izboljša postavo in maksimalno porabo kisika, hkrati pa drastično zmanjšuje tveganje za nastanek bolezni srca. Grit je izjemno učinkovit pri rezanju trdovratnih maščob, še posebej okoli trebuha oziroma vascilarnih maščob. Študije so tudi  pokazale, da je Grit daleč največji aktivator mišične in maščobne zmogljivosti v primerjavi z drugimi vrstami vadbe. Oblikuješ pa si telo, ko združiš še ostale tipe treningov poleg Grit treningov, kajti telo mora potovati skozi različne tipe treningov, da dobi super rezultat.

Pokazalo se je, da je Grit trening učinkovit in deluje še po končanem treningu, ker si zagotoviš prekomerno porabo kisika  (EPOC), kar pomeni, da vaše telo še naprej uporablja kisik in kuri maščobe še dolgo po končanem treningu.

 

Grit razpored za ta teden:

 

Ponedeljek: CARDIO

 

Sreda zjutraj: STRENGTH

 

Sreda popoldne: PLYO

 

Četrtek: STRENGTH

 

Petek: CARDIO

 

You have tried the rest. Now try the best.

28. 1. 2018 | Novice/blog | Komentarji so izklopljeni za Grit razpored med 29. januarjem in 4. februarjem