menu close menu

Grit razpored med 3. in 7. januarjem

Ne vstopaj v novo leto, s preveč pritiski nase. Nisem največji oboževalec novoletnih resolucij-zaobljub, ker se jih navadno nastavlja na neuspeh ( bodimo iskreni tukaj ). Ne gre za “vse ali nič”, ko gre za izboljšanje vašega zdravja in dobrega počutja v novem letu, gre le za majhne korake, ki se sčasoma povečujejo. Začni z majhnimi cilji, saj se mi zdi, da ni nič bolj motiviranega od občutka doseganja cilja, nato pa postavite novega. Raje tako razmišljam in ob koncu leta vidiš, kje so tvoje prednostne naloge in cilji. Vaši možgani bodo prepoznali uspeh in velik občutek te majhne zmage bo poplavil vas z zaupanjem in v naslednjem cilju boste vstopili z večjim občutkom in samozavestnejši. Enako pomembno je tudi, da zagotovite, da se v novem letu pomešate s svojim najboljšim kupom ljudi in se novo leto vklopi na pozitiven začetek.  Misli usmerim v realne načrte ( življenjski namen, ustvarjalnost, zdravje, izobraževanje, družina in podobno ) in si zapomnem ali zapišem, kaj bi rad ustvaril za vsakega. Verjamem, da so misli ustvarjalne. To je na nek način, kot, da  zasadiš seme, počasi raste in postane resničnost.  Želim spodbuditi ljudi, da premaknejo pozornost od zunanjih vplivov in namesto tega pogledajo v notranjost naše-svoje duševne blaginje, kdo smo v našem jedru in kaj želimo biti. Preusmeri pozornost na prijazne, srečne in ljubeče ljudi. Ob pozitivni miselnosti in odločnosti so najpomembnejše stvari, da dosežeš čudovito življenje. Kot športnik sem se naučil, da morate vedno biti optimistični, drugače ne boste prišli nikamor. Pozitivnost prinaša veliko neverjetnih stvari v življenju. Um je močno orodje. Nastavitev ciljev je tudi pozitivno za kar živimo. Ne glede na to, ali gre za bolj zdravo življenje, uspešno kariero. Jaz imam svoje poslanstvo, za katerega živim in verjamem vanj. Treningi niso samo treningi, vključuje tvoje telo ampak tudi tvoj um. Način ravnanja s čustvi in stresom, kar pomeni več pozornosti zase. Trening ni samo za uravnavanje telesne teže, ampak je tudi za fizično zdravje, katero izboljša tvoje življenjske funkcije, vzorce razpoloženja in spanca. Vaše – naše splošno zdravje, ki ga dosežeš s treningi in zastavljenimi cilji ustvarja močan vpliv na vseh področij vašega – našega življenja.

 

Grit za ta teden:

 

Sreda zjutraj: PLYO

 

Sreda popoldne: MIX

 

Četrtek: STRENGTH

 

Petek: MIX

 

You have tried the rest. Now try the best.

2. 1. 2018 | Novice/blog | Komentarji so izklopljeni za Grit razpored med 3. in 7. januarjem