menu close menu

Grit razpored med 18. in 24. decembrom

Številka ena za zmanjšanje tvoje trebušne maščobe iz trebuha je, da bi izlil ven sladkor, trans maščobo, sladko pijačo. Vendar to ni edina opcija. Izberite pravo vrsto treninga in poskrbite za zmanjšanje maščobe okrog vašega trebuha.

Prva stvar, ki jo morate storiti, je uživanje z nami in vedeti, da niste sami. Druga stvar je, da ukrepamo.

Ne tvegaj, da tvoj trebuh postane prevelik. Velik pas je jasen pokazatelj številnih resnih zdravstvenih tveganj. To je zato, ker so trebušne maščobe, ki se imenujejo visceralna maščoba, nevarna maščoba, ki se obloga okoli naših organov. Upočasnjuje funkcionalnost organov, vpliva na naše hormone in povečuje tveganje za zdravstvene težave, kot je diabetes tipa 2. Abdominalna maščoba lahko poškoduje vaše zdravje ( diabetes, metabolični sindrom, bolezni srca in ožilja ).

 

Kakšen je najboljši trening za »rezanje« trebušne maščobe?

 

Treninge je potrebno mešati, kar pomeni različni tipi treningov. Kolikokrat v tednu, katere treninge, pa vemo mi, kjer ti pri tem pomagamo in svetujemo, ter uredimo tvoj cilj glede na tvoj čas.

 

Kateri Grit trening izbereš za enega od mešanih tvojih treningov, ki ti prinesejo rezultat?

 

Grit razpored za ta teden:

 

Ponedeljek: CARDIO

 

Sreda zjutraj: MIX

 

Sreda popoldne: PLYO

 

Četrtek: STRENGTH

 

Petek: MIX

 

You have tried the rest. Now try the best.

17. 12. 2017 | Novice/blog | Komentarji so izklopljeni za Grit razpored med 18. in 24. decembrom