menu close menu

Grit razpored med 18. in 24. septembrom

Ni vedno opcija porabiti dve uri treninga v telovadnicah ali fitnesih, ker, če nimaš časa, kar je danes na prvem spisku in na koncu je dan prekratek in motivacija premajhna, da bi opravil/a kvaliteten trening. Zato še vedno ni potrebno nehati športati, kajti v takih dnevih ali obdobjih je 30 min tudi dovolj.

Pravilen pristop lahko ustvari močne, puste mišice, izboljša kardiovaskularno sposobnost, pošilja maščobno tkivo z večjo hitrostjo proč, ter zgradi osnovno moč.

To pomeni, da lahko udobno in učinkovito izkoristite prednosti naših treningov, tako, da naredite samo 2-3 kratkih 30 minutnih Gritov na teden ( če ni časa za dolge treninge in si želiš izboljšati telo v vseh pogledih ). Skrivnost je zagotoviti, da je teh 30 minut, ki jih porabite, skrbno strukturiranih.

Gradite moč v 30 minutah, kardiovaskularno sposobnost lahko izboljšate v 30 minutah. Maščobo lahko izgubite v 30 minutah.

Kako doseči največje rezultate pri kratekem treningu?

V večini treningov, ni količina treningov pomembna ampak kvaliteta tistega treninga. Struktura treninga, premišljeno zbalansirano zaporedje točno določenih vaj, to je pomembno, da dosežemo optimalen efekt.

Za najboljše rezultate pa je še boljše, če kombinirate naše različne treninge v tednu.

Kateri Grit pa ti izbereš ta  teden:

 

Grit razpored za ta teden:

 

Ponedeljek: CARDIO

 

Sreda zjutraj: PLYO

 

Sreda popoldne: STRENGTH

 

Četrtek: PLYO

 

Petek: STRENGTH

 

You have tried the rest. Now try the best.

17. 9. 2017 | Novice/blog | Komentarji so izklopljeni za Grit razpored med 18. in 24. septembrom