menu close menu

Grit razpored med 17. in 23. julijem

 

Ko se srčni utrip poveča, se maščobe počasi sproščajo iz zaloge maščobe v telesu. V 10 do 15 minutah izpust maščobe doseže vrh. Ta maščoba kroži v krvi in ​​jo vzamejo mišice. V mišicah se glikogen in maščoba uporabljajo kot mešanica goriv, ​​da ohranijo energijsko potrebo po ohranjanju mišic.

Ko prenehamo trening, se takoj začne postopek okrevanja, regeneracije. Opazili ste, da se nadaljuje znojenje tudi uro po končanem Gritu. Znojenje je potrebno, da vas ohladi, ko vaše mišice, jetra, srce in imunski sistem začnejo zapleten in energetsko zahteven proces okrevanja. Pri eksplozivno visoko intenzivnem intervalnem treningu pride v igro EPOC efect (exces post-exercise oxygen consumption ) in vztrajno povečanje delovanja metabolizma.

Dodatna energija se uporablja pri številnih obnovitvenih procesih v telesu.

Epoc efekt in občutek telesnih reakcij po treningu, je dosegljiv ob pravilno premišljeno sestavljenem treningu z točnimi sekundnimi intervali.

Najboljša regeneracija je tista, ki ti poveča performance na naslednjem treningu in začne se z hidracijo in pravilnimi prehrambenimi dodatki, h kateremu tudi sledi lepo spanje.

 

Naše telo je sposobno narediti marsikaj, prepusti se mu, naj počne lepe stvari, pa tudi, če so malo otežene.

 

Grit razpored za ta teden:

 

Ponedeljek: CARDIO

 

Torek: STRENGTH

 

Sreda zjutraj: STRENGTH

 

Sreda popoldne: PLYO

 

Petek: CARDIO

 

You have tried the rest. Now try the best.

 

Poletni popust v višini – 30% za karto, kjer lahko treniraš dopoldne in popoldne, kar želiš in kolikor želiš, 10 različnih treningov in sestavljen koncept za oblikovano telo. Urnik vseh treningov je na spletni strani.

16. 7. 2017 | Novice/blog | Komentarji so izklopljeni za Grit razpored med 17. in 23. julijem