menu close menu

Grit razpored med 6. in 12. marcem

 

Občutili ste, da Grit res daje rezultate. Še posebej, če je to splanirano pravilno z ostalimi treningi v našem centru. Napredovanja se pokažejo vizuelno na telesu, kot cardiovascularno. Poiskusili so ga tudi zelo trenirane osebe, športniki in skupaj z vami občutili rezultat Grit treninga. S našim HIIT treningom lahko dvigneš svoj anaerobni prag, kar pomeni, da se bo tudi tvoja aerobna kapaciteta povečala. Lahko si športnik, rekreativni tekač na daljše proge in želiš napredek? Kako opaziš napredovanje z Grit treningi? Ob isti hitrosti, ki si jo vajen/a boš lahko pretekel/a več ali v svojem športu zdržal/a več oziroma isto razdaljo pritečeš v hitrejšem tempu.

Osebam z osnovno bazo kondicije bo Grit trening pokazal spremembe na telesu in zmanjšal možnosti cardiovascularnih bolezni, ter določeno količino maščobe.

Osebam z višjo bazo telesne pripravljenosti pa Grit ustvari še več moči in še bolj postaneš Fit.

Športnikom pa zmanjša čas treninga in še vedno izboljša učinkovitost.

 

Grit razpored za ta teden:

 

Ponedeljek: STRENGTH

 

Torek zjutraj: CARDIO

 

Sreda zjutraj: CARDIO

 

Sreda popoldne: CARDIO

 

Četrtek: STRENGTH

 

Petek: PLYO

 

Pravi HIIT trening občutiš šele, ko ga z nami oddelaš.

4. 3. 2017 | Novice/blog | Komentarji so izklopljeni za Grit razpored med 6. in 12. marcem