menu close menu

Grit razpored med 6. in 12. februarjem

15109343_1205180619518990_3908005539553656062_n

 

 

Predani uro ali dve v telovadnicah za trening, ni vedno opcija. Enim to paše, drugim ne. Včasih so dnevi in tedni enostavno prezasedeni in dan se ti zdi prekratek. Rešitev vedno obstaja, še posebej, ko gre za trening. Potrebuješ le 30 minut. Odvisno kaj iščeš, kakšen rezultat želiš. Skrivnost v teh 30 minutah je, da je ta čas pazljivo sestavljen. V večini treningov ni pomemben čas, ki ga porabiš ampak kvaliteta treninga, ki ga treniraš. Vaje morajo biti sestavljene v pravilnem razmerju – balancu in sestavljeno pametno zaporedje, če želiš maximalno efektivnost in super rezultat. To je Grit trening. Če si že fit, postaneš še bolj fit.

 

Grit razpored za ta teden:

 

Ponedeljek: CARDIO

 

Torek zjutraj: PLYO

 

Sreda zjutraj: ZAPRTO zaradi praznika

 

Sreda popoldne: ZAPRTO zaradi praznika

 

Četrtek: STRENGTH

 

Petek: PLYO

 

Zvišaj svoje standarde.

5. 2. 2017 | Novice/blog | Komentarji so izklopljeni za Grit razpored med 6. in 12. februarjem