menu close menu

Nasveti, da sebe potisneš še višje in močneje

PicsArt_02-04-09.32.06

 

Narediš prvi korak in začneš s programom vadbe. Čestitke! To je pogosto najtežji del tvoje poti do fit telesa, fit življenja. Ampak, ko treniraš eno in isto stvar že nekaj tednov, boste morda želeli dvigniti intenzivnost tvoje vadbe. Rezultati sledijo uspešnosti in če ne upgrejdaš svoje vadbe, potem bodo rezultati stagnirali. Tukaj je nekaj nasvetov in trikov, ki vam pomaga, da sebe potiskate na višji nivo.

 

  1. Imate cilj

Ali želite, da izgubite težo ali postanete močnejši? Lažje se je siliti, če veš, za kaj. Podobno kot, da imaš osebno misijo, poslanstvo samo, da imaš fitnes cilj, ki vam bo pomagal ostati osredotočen na pravi poti. Lahko si nekam to zapišite, označite. Povejte to svojim prijateljem in družini. Dajte si odgovornost. To je pomembno, da imate cilj, ki je konkreten, specifičen in dosegljiv. Ne reci: “Hočem, da izgubim težo.” Namesto tega določite, koliko teže želite izgubiti in v kakšnem času. To vam omogoča merjenje napredka in vas motivirani skozi čas.

 

  1. Imate načrt

Ko ste izbrali cilj, to je čas, da ugotovite, kako boste to dosegli. Uporabite program na vadbi ali usmeritve, ki so na tablah ali pa se povežite s trenerjem. Trening lahko načrtujete. Začeti z nečim, ki je na primernem nivoju za vaše trenutne fitnes sposobnosti. Tako, kot ne moreš preteči maratona brez priprav, plana, treningov, oziroma iz kavča v najbolj intenzivne možne treninge. Najtežji del programa vadbe je to, da že vidiš konec in želiš skozi vrata. V bistvu, pomembno je, da si pričel/a, to je že veliko dela narejenega.

 

  1. Priklopi se

Ko ti postane udobno z treningi, potem je čas, da začnete potiskati sebe malo bolj, bolj težje. Ampak zapomni si, moraš pred tem imeti uvajalne trneinge. Odvisno od tega, kako fit ste na začetku, koliko časa je treba počakati, preden pričneš z intenzivnostjo. Telo nekako potrebuje med tremi in 12 tedni, da se prilagodi na nove vaje. Bolj ko si fit, bolj se adaptiraš na treninge. S tem, boste želeli načrtovati program, ki meša različne treninge, za boljši rezultat.

V začetku programa je znano, da bodo mišice malo bolele, vendar si vedno na začetku vzemi malo rezerve. Želiš si malo bolečine, vendar ne preveč. Takoj, ko vas ob naslednjih treningih ne boli več, lahko dvignete intenzivnosti.

Drug način, da se potiskate na maximum je z združitvijo več treningov v enem dnevu. To je dobra ideja, še posebej, če se pripravljaš za kakšno športno tekmovanje ali za nekaj podobnega.

 

  1. Osredotočite se na vse koščke

Ko potiskate svoje telo do mej, za cilj, je potrebno, da date vse od sebe. To vključuje počitek in pravilno prehrano. Pomebno je, da si vzamete časovno obdobje svojega cilja za dalj časa. Aktivni počitek omogoča telesu, da se giblje ( bodybalance ), ampak tudi pomaga, da vaše mišice postanejo sveži in regenerirane.

Poleg skrbi za vaše mišice, boste morali poskrbeti za gorivo. Hrana je gorivo za vaše telo, ampak samo čista hrano vam bo dala gorivo, ki ga vaše telo potrebuje, da se potiskate še več, kot je mogoče. Slaba hrana ( Junk food ), se imenuje ” prazne kalorije “, saj pokaže, da je vsebnost vitaminov, mineralov in drugih hranil nizka. Manjka kar nekaj hranilnih snovi, kot so železo ali različnih B12 vitaminov, kar ima neposreden vpliv na raven energije. Drugo pomanjkanje hranil je lahko bolj zahrbtno, kot način pomanjkanje joda lahko sčasoma vpliva na vašo ščitnico.

Ne samo, da morate jesti prave vrste živil, boste morali jesti prave količine. Da bi imeli energije, da se močno pritisnemo, morate dovolj jesti, da se ne počutite otrpeli in neosredotočeni. Za rezultat, ki ga želiš, je potrebno opraviti intenzivnejše treninge, da pa to zdržiš je potrebno vnesti vase pravo hrano. Tudi špšortni dodtaki so tu pomembni.

 

  1. Pridobite ojačitev

Dopolnila so lahko zelo koristna, če je vaše telo porabilo veliko energije za dolj časa. Ta vodnik vam lahko pomaga učinkovito uporabljati dodatke za daljše treninge. Ampak dopolnila niso samo za vzdržljivostne športnike – so lahko prav tako koristna in pomembno za katero koli krajši režim vadbe. Pijače za pred treningom, kot energija, vam je lahko kot črpalka za turbo pogon za trening. Dodatno povečanje energije lahko dela čudeže, dviganje težjih uteži ali delaš kardio dlje, kot ste navajeni.

Ko se poveča moč treninga, se potem ponovno vspostavi rahla bolečina v mišicah. Ni vam potrebno to trpeti, kajti regeneracija ( dodatki, ki vam jih priporočamo, ki jih imamo ) vam zmanjša vnetje mišic po treningu, kot tudi za pomoč pri procesu obnove mišic. Torej ne samo, da se boste počutili manj boleče, vendar vaše mišice bodo tudi dobile dodatno spodbudo, da postanejo še močnejše in vi še boljši.

 

  1. Ostanite motivirani

Trenirati pomeni tudi mentalno treniranje kakor duševno. Nekaj dni boste se želeli odreči, ampak to je znak, da se je potrebno potisniti dalje. Ta nasveti vam lahko pomaga ostati zavezan svojim ciljem. Imejte oči upirjene v nagrado, tako da lahko dosežete cilj, ki ste ga prvotno določili zase. Zapomni, obstaja samo en način, da se doseže cilj, ki ste si ga zadali. In to je trening, ter, da upoštevate smernice prehrane in prehrambenih dodatkov.

 

  1. Ostanite varni

Izziv telesu pomaga vašemu fit izboljšanju in napredku, ki jih sami nikoli ne bi potisnili do točke škode. Moraš se naučiti razlike med dobrimi bolečinami, ki jih dobiš od naprednega treninga ali slabe bolečine, kar kažejo na poškodbe. Dobra bolečina postane boljša v daljšem časovnem obdobju. Slaba bolečina pa ti stanje poslabša. Pomembno je, da program začnete izvajati s previdnostjo in potem zgraditi enakomerno moč, ko vam vaše telo daje povratne informacije. Vaja je stalen dialog s samim seboj. Če ne morete razlikovati dobro in slabe bolečine, je zelo koristno imeti trenerja ali slediti programu, ki vam ga predpiše. Če ste v odlični formi in bi radi, da še bolj napredujete, je kdaj pametno tudi imeti počitek in okrevanje, da vidite, kako se vaše telo počuti. To ne pomeni, da ni vadbe, vendar to pomeni, da se upočasni malo in izvaja lažje treninge. To je razlog zakaj mnogi od naših programov pomagajo telesu in vadečim zagotovijo rezultate. Obenem pa s športno prehrano-dodatki lahko vzdržujete svoje fit treniranost in postavo za vedno.

 

Vaše telo je sposobno velikih stvari, tako da si ne bi smeli predati kar tako. Uporabi nasvete, da se lahko bolj pritisneš in bo vaše telo najboljše kakor je lahko. Vi pa bost osebnostno napredovali.

 

Ker je fit življenje lahko še boljše življenje.

 

4. 2. 2017 | Novice/blog | Komentarji so izklopljeni za Nasveti, da sebe potisneš še višje in močneje