menu close menu

Ali lahko treniram v nosečnosti?

bestphoto_ccccccccccccccccccc20161113_172810_1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ko gre za nosečnost in telesno vadbo, obstaja kar nekaj nasprotujočih si sporočil in je težko vedeti v kaj naj verjamemo. Na dnu nekaterih velikih vprašanj, dobimo kar nekaj pozitivnega okoli vadbe in nosečnosti, zato lahko ostanete v formi varna in zdrava, bolj kakor si pričakovala.

 

 

Opozorilo: Zelo pomembno, da se posvetujete z zdravnikom o svojih načrtih za biti dejavna, aktivna. Najbolje je, da pojasnite vrsto vadbe oziroma tvoje aktivnosti in zdravnika obveščati kako se počutite med vadbo, aktivnostjo. Če imate zdravstvene ali bilo kakšne zaplete, je potrebno oceniti z zdravnikom to stanje, preden sodelujete v telesni aktivnosti.

 

 

bestphoto_aaaaaaaaaaaaaaaaaa20161113_172949_1

Najnovejši napotki spodbujajo redno vadbo pred, med in po nosečnosti za oboje ženske, tiste, ki ste aktivne in tiste samo sedeče. Poudarja se, da nosečnost in povezanost psihološko fizioloških sprememb, ni več videti to kot neko omejitev. Pravzaprav, spodbuja se prej, da neaktivne ženske pričnejo z obliko vadbe, kar kaže, da je lahko to tudi idealen čas za spremenjanje svojega načina načina življenja v bolj aktivnega in temu posledično bolj zdravega.

 

 

 

 

 

 

 

 

Tukaj je nekaj zelo dobrih razlogov:

 

  • Ohranjanje dobro raven tvoje fitnes sposobnosti, vam pomaga, da bo porod lažji, krajši in čaka vas boljše okrevanje in manj možnosti za komplikacije.
  • Izvajanje pravilnih gibalnih vzorcev za trebušne mišice med nosečnostjo, v določenem obdobju, bo tudi zmanjšalo stopnjo ločevanja trebušne stene, kar vam pomaga preiti v stanje, ki povzroči manjše bolečine v spodnjem delu hrbta in medenice.
  • Vadba pomaga normalizirati porodno težo vašega otroka. To je pomembno za kasnejše življenje otroka, da bo zdrav, imel dobro srčnožilno moč, ne bil preobilen.
  • Ostati telesno dejavna vam pomaga, da se izognete gestacijski Diabetes Mellitus – vrsta sladkorne bolezni, ki se lahko pojavi med nosečnostjo. To stanje lahko vpliva na večje tveganje za zaplete, zaradi katere ste bolj nagnjeni k razvoju sladkorne bolezni tipa 2 v prihodnosti.
  • Težave z visokim krvnim tlakom – znan kot hipertenzijska motnja, lahko povzroči težave ob porodu. Študije so pokazale, da telesna aktivnost ženske pred in med nosečnostjo, lahko pomaga preprečiti te zaplete oziroma je porod lažji, lepši.

 

 

Nekatere od pozitivnosti biti aktivna, je tudi boljše obvladovanje poroda.

Potrebno je omeniti tudi, da zanemarjanje biti aktivna in pridobivanje preveč teže med nosečnostjo,  lahko postavite poseben stres na sklepe, kar prispeva k povečanju bolečine v spodnjem delu hrbta.

Biti aktivna med nosečnostjo in ob vadbi, ki jo lahko izvajate, je dobro za vas in za otroka, ampak so pa pomembne modifikacije izvedbe določenih vaj.

Najpomembnejša stvar, ko treniraš med nosečnostjo je, da si prepričana in odločna kaj želiš doseči s tem.

Nosečnost je na splošno vaš čas za vzdrževanje stanja, ne za prizadevanje novih fitnes ciljev ali pa trenirati z visoko intenzivnostjo.

Poleg zdravnika je fajn, da je tudi vaš porodniški negovalec seznanjen za vašo fitnes dejavnostjo.

Piti veliko vode med vadbo in ustavi vadbo takoj, če se kdaj počutite omotično ali neprijetno.

 

 

Vaje, ki se jih izogibajte med nosečnostjo:

 

  • Vaje, da si v položaju na hrbtu – ravno, po prvem trimesečju, saj ta položaj lahko ovira pretok krvi v telesu in iz srca.
  • Vaje, ki lahko povzročijo poškodbe trebušnega območja ( udarci, dotiki v trebuh z napravami, z fitnes pripomočki..itd )
  • Vadba na visoki temperaturi – nosite ohlapna in udobna oblačila ob vadbi in po možnosti s plastmi, ki se lahko odstranijo, ko je prevroče.
  • Telo ne sme dolgo nepremično in negibno stati, ker to lahko povzroči spremembe v krvnem tlaku.
  • Izogibati se vajam, ki lahko povzroči izgubo ravnotežja ali vaj, ki vas spravijo v nevarnost padca.

 

 

Modifificiranje gibalnih vzorcev med vadbo je pomembno.

Reducirati je potrebno inteziteto, še posebej, ko ti in tvoj zdravnik to občutita, da je potrebno.               bestphoto_bbbbbbbbbbbbbb20161113_172928_1    bestphoto_2ddddddddddddddddddddddd0161113_170702_1

Amplituda gibanja se bo med aktivnostjo v nosečnosti seveda spreminjala. Pomembno je, da se med vadbo počutiš zelo ugodno, vse se izvaja z občutkom in spoštuj to, kar ti telo govori.

 

 

 

 

 

 

 

 

BODYBALANCE™  lahko začneš izvajati tudi prvič med nosečnostjo in je idealna vadba za nosečnice, ki niste prej bile aktivne in si želite svoj življenski slog spremeniti v bolj zdravega. Med Bodybalance vadbo se poskusite premikati – zvijati pazljivo v položaje. Gibanje ne sme biti agresivno in naj ne sega premočno v raztegovanje, ker hormon, ki se sprosti med nosečnostjo, lahko zniža čvrstost vaših sklepov. Ustavi se takoj, če si kaj omotična.

 

 

BODYPUMP™ je najboljša opcija, če ste navdušeni za vzdrževanje mišičnega tonusa med nosečnostjo. Lahke uteži in možnost prilagajanja amplitude giba je kot naročeno za prijetno telesno aktivnost med nosečnostjo. Naša oprema tudi omogoča nastavitve naklonov, tako, da lahko izvajate vaje varno in se počutiš prijetno, še posebej takrat, ko se ne sme ležati ravno na hrbtu, a vajo bi želela izvesti.

 

 

Tako, zdaj poznate vse velike koristi, ki jih pridobite, če ste aktivne pred in med nosečnostjo in katere vadbe se lahko udeležite.

 

 

19. 11. 2016 | Novice/blog | Komentarji so izklopljeni za Ali lahko treniram v nosečnosti?