menu close menu

Nasveti za začetek treningov Kickboxinga

 

22222222222222225nrarG

 

Mogoče ste iskali trening borilnih veščin za povečanje moči in kondicije, samozavesti, samozaupanja, koordinacije ali pa si samo kick in boks akcijo. Kickboxing je več kot to vse. Fleksibilnostni trening je prispeval k velikanski priljubljenosti tega športa. Kickboxing treningi se osredotočajo na vse, od kardio treninga, do samoobrambe, borilnih veščin na splošno in tekmovalnost ena na ena. Toda pri odločanju v  kakšen klub se udeležiti je le prvi korak pri pripravi, da prvič dvignete nogo in svoje pesti.

 

 

  • Vaš akcijski načrt

Misliš, da si pripravljen za izziv ?

 

  • Nastavite osebni cilj

 

Določanje svojih ciljev, sposobnosti in zmožnosti, je pomemben prvi korak, pred katerim koli izzivom, še posebej pa, preden se prične z novim tipom treninga. Ali želite le izboljšati zdravje srca in ožilja, ali celotno telo, kondicija, moč. Ali želite, da se naučite resničnih, realnih borbenih kombinacij, preiskusiti kako izgleda sparing, ali ste bolj zainteresirani za ne borbeni trening.

 

 

  • Najti primerno telovadnico in trenerja

 

Ko boste vedeli, kakšne vrste treninga želite, se pogovorite z nekaj različnimi trenerji, preden se odločite. To je najlažji način, da ugotovite, kakšne so njihove izkušnje in kako trening izgleda, ter, če je mešanica spola in starosti primerno za vas. Idealno bi bilo, da so to nekdanji poklicni ali rekreatinvni borci z znanjem o športu na splošno.

 

  • Bodi iskren o tem, kaj zmorem

 

Če ste zaskrbljeni zaradi vaše ravni kondicije, je vedno pametno, da pred začetkom novega športa, še posebej, če ste trpeli zaradi kroničnih boleznih, kot so astma, sladkorna bolezen ali debelosti se posvetujte z zdravnikom . Kickboxing je lahko bolj intenziven od običajnega programa vadbe in je lahko velik izziv za tvoje telo. Ampak to je v redu. Vaša motivacija, kaj zmorete, kaj se lahko naučite, kaj je vaše telo sposobno, izveste kako um vpliva na telo.

 

 

  • Bodite pripravljeni

 

Pri izbiri telovadnice, je tudi pametno, da ugotovite, če je potrebno kupiti Kickboxing opremo ( rokavice, ščitnik za noge, za zobe, obleka ). V vsakem primeru je treba oblačila imeti niti ne preveč ohlapna in ne omejevalna oziroma takšna v kakršnih se počutite najbolje, ampak primerna treningu borilnih veščin. Plastenka za vodo in brisačo bo verjetno prišla prav.

 

  • Pravilna prehrana in hidracija

 

Za gorivo pred treningom je v telovadnicah različno, to je odvisno od trenerja in vsesplošnem znanju o športu in prehrani. Kaj jesti pred treningom, kaj po treningu, voda ali sok, koliko ogljikovih hidratov in kdaj, koliko beljakovin. Ali je pomembno 30 min pred treningom ali po treningu določeno prehranjevanje? Kaj se hitreje absorbira in koliko potrebuje prehrane tekomovalec ali rekreativec. Katera prehrana je vir energije, katera prehrana te ohranja, da zdržiš cel trening in kasneje napreduješ? Odvisno je pa od vašega cilja, ki si ga zadate.

 

 

  • Začnite umirjeno in potrpežljivo

 

Obstajajo razlogi raznih borilnih veščin zakaj se porabi veliko časa sedeti s prekrižanimi nogami v samostanih…itd. Meditacija, poslušnost, potrpežljivost, upoštevanje, spoštovanje, zaupanje vam lahko pomaga izboljšati ostrenje uma in reakcijski čas, ki vam lahko da prednost pri sparingih oziroma borbenih kombinacija, ki jih treniraš. Učinki potrpežljivost in pravilnih treningov in vmesnih izobraževanj vam pomaga razčleniti določena vaša notranja vprašanja. Veliko je pozitivnih lastnosti, ki jih lahko z dolgoročnim treningom dosežete https://www.treningcenter-s.si/kickbox/trening/

 

Pomembno je, da vemo, da Kickboxing treningi niso samo usmerjeni kot Kickbox turnir ampak v trening, kjer lahko izkusite vse kar je iskusil tekmovalec. To je dober občutek in naučiš se lahko marsikaj, kar ti v življenju lahko pomaga, ne glede na to ali si tekomovalec ali rekreativec. Kot vadeči se lahko naučite novih spretnosti, prideš v formo in vam je fajn in prijetno, zabavno.

 

 

Trening center S in Mešane borilne veščine. Nauči se več različnih stilov borilnih veščin in postani kompleten. Znanje, motivacija, rezultat.

 

2. 7. 2016 | Novice/blog | Komentarji so izklopljeni za Nasveti za začetek treningov Kickboxinga