menu close menu

Nekaj nasvetov, kako pridobiš ali obdržiš telesno formo in fit postavo

111DSC_0767

 

 

Ob več kot dvajset letnem delu okoli športa in izobraževanjih, ter treniranju oseb, rekreativcev in športnikov, se je po izkušnjah oseb in trenerskem delu,  razvilo nekaj naših skupnih skrivnosti, ki so primerni, kako slediš k temu, da postaneš fit in ostaneš fit.

 

 

  • Vedno imejte poleg steklenico vode in čim bolj pogosto piti iz nje. Voda mora biti največkrat vedno vaša pijača. Mešaš jo lahko tudi na vsake toliko časa z limono, limeto ali nekaj jagod za poživitev okusa, kar ti  ne povzroča dodatnih kalorij.

 

  • Treninge imej kot užitek in privilegij in ne kot breme. Razmišljaj pozitivno o prihajajočih se spremembah, kar jih reden zagotovo prinese. Namesto obsedenega  naslednjega obroka, bodi raje navdušen nad svojim naslednjim treningom.

 

  • Jejte dobro in zbalansirano prehrano in ne pozabite, da se bo presežek kalorij spremenil v odvečno težo. Ne glede na to kaj prebereš v raznih revija o najnovejših dietah, ne pozabi pravilo, da extra več kalorij ko poješ, boš pridobil dodatno težo. Zato se o prehrani posvetuj z osebami oziroma s trenerji, ki živijo na takšen način in to predstavljalo kar sedaj bereš, ker znanja o tem nismo dobili iz revij ampak iz dolgoletnih izkušnjah in delom s strankami.

 

  • Omejiti kofein ( max tri kave dan ) in izogibaj se pasivnega kajenja.

 

  • Osredotočite se na trening cilje s poudarkom na dokončanem dnevnem treningu.

 

  • Lahko si vodiš mali dnevnik o tem, kaj ste dejansko v enem dnevu pojedli. To vključuje tudi vsak snack obrok ( čips, košček čokolade…itd ) ali košček otrokovega sendviča. Imej zapiske, ki ti lahko pomagajo ob posvetu s trenerjem, ko si kasneje želiš urediti prehranjevanje.

 

  • Uživajte občasno ( enkrat na teden) ” nezdravo ” ( junk food ) prehrano oziroma pregreši se. Po izkušnjah, ki sem jih pridobil z strankami, to učinkuje.

 

 

  • Uživajte, ko prispevaš in deliš znanje k zdravju drugih ali pa jih spodbujaš pri tem in s tem povabiš še koga, da ti dela družbo na treningih, kjer dobiš večjo motivacijo in tako dosežeš, da se ti in oni počutite boljše in pridobite več energije.

 

 

  •  Treningi ne smejo biti monotoni, izbira treningov mora biti pravilna. To vemo trenerji, zato se z nami pogovarjaj, kjer ti svetujemo.

 

  • Beri revije ali brskaj po spletu takšne, katere te navdihujejo oziroma kako so napredovali različni ljudje in postali fit. Večina nas trenerjev tako živi in že tu imaš navdih. Trener mora predstavljati to, kar zagovarja.

 

  • Investiraj v prave treninge, vpisuj se v prave telovadnice, kjer je veliko znanja in pogovarjanja ter pravih nasvetov trenerjev. Kupi si udobno obutev in kakovostno športno oblačilo.

 

  • Naredite si vaš cilj tako, da trenirate večkrat na teden in se posvetujte s trenerjem.

 

  • Ne primerjate svoje telo z drugiimi telesi. Imejte se radi kakršen si in vztrajaj tako kot , da bi dosegli svoj ​​osebni rekord.

 

  • Če vaša prehrana ni uravnotežena morate o tem premisliti in se posvetovati s trenerjem. Obenem pa tudi razmisliti o dodatkih, ki bi za vas bili priporočeni ( multivitavin, proteinski napitek ).

 

  • Treninge mešati in jih postaviti tudi na višjo raven intenzivnosti.

 

  • Ustvari si  urnik treningov ( mora trener vedeti ) vsaj en dan ali dva prej. Najbolje so pa vnaprej določeni treningi ( odvisno ali vam ritem življenja dopušča vnaprej določeno organiziranje ) kot namesto, da se prepušča naključju ali pa čakaš, da ” najdeš čas ” . če se hoče, se to ustvari in naredi. To so izkušnje z delom s strankami v vseh dvajsetih letih.

 

  • Merjenje uspešnosti, kot je tvoja raven energije, ali vaš zmanjšanje bolečine ali togost, razlika pri konfekciji, opravljanju raznih meritev telesne sestave.

 

  • Jesti zelenjavo, jesti pravilno. Ne pozabite, da s trdim delom in urejeno prehrano lahko vidite tiste svoje mišice, ki ste mislili, da jih ne boste nikoli. To so tiste, ki  ležijo izpod maščobnega tkiva.

 

  • Imejte zadostne količine spanja, tako, da lahko se vaše mišice opomorejo,  telo regenerira. Znano je pa, da osebe, ki redno trenirajo, hitrejej zaspijo in spanec je bolj kvaliteten in trden.

 

  • Omejite uživanje alkohola. Naj bo to ob priložnostih, ki jih imate.

 

Trening center S. Motivacija, znanje, rezultat.

18. 6. 2016 | Novice/blog | Komentarji so izklopljeni za Nekaj nasvetov, kako pridobiš ali obdržiš telesno formo in fit postavo