menu close menu

Najboljši način za ožanje okoli pasu

grit-cardio-1_big_square

 

 

Raven trebuh je » igra », ki  jo je težko dobiti za oba spola. To je mehko mesto, ki je lahko eno od najtežjih predelov telesa, da ga, toniziraš, utrdiš, ožaš. Vendar zadnje raziskave poudarjajo eno metodo, ki delujejo hitreje, da to » igro » nadgradiš.

 

Visoko intenzivnostni intervalni trening je znan po tem, da pokuri resno količino maščob, zares hitro. Ampak ne samo kakršne koli maščobe. Nove raziskave kažejo, da lahko posebne oblike visoko intenzivnostnega intervalnega treninga imajo ključen pomen za zmanjšanje maščobe okoli trebuha .

 

Prednosti visoko intenzivnega intervalnega treninga pri zmanjšanju trebuha so poudarili v nedavno objavljeni študiji, kako lahko različni pristopi pri treningu vplivajo na splošni fitnes in telesno sestavo zdrave odrasle osebe. Študija je testirala dve skupini rekreativcev. Ena skupina je sledila običajnemu telovadnemu programu za štiri dni na teden, druga skupina pa opravila dva običajna telovadna programa plus dva visoko intenzivnostnega intervalnega – GRIT ™ na teden. Obe skupini sta trenirali količinsko enako vsak teden.

 

Ob koncu študije po osmih tednih je pri obeh skupinah prišlo do zmanjšanja skupne telesne maščobe, vendar je bilo tistih, ki so trenirali  visoko intenzivnostni intervalni trening, večja razlika pri porabi in kurjenju maščob. Ti posamezniki so zmanjšalii v povprečju 2.2cm obseg pasu in doživeli skupno izgubo trebušne maščobe v višini 2,2 %. To je velik procent maščobe, ki maši naše organe, vpliva na naše hormone in povečuje tveganje za nastanek zdravstvenih težav, kot so sladkorna bolezen tipa 2 . Obenem jim je pa visoko intenzivnostni intervalni trening pripomogel v kratkem času, da so znatno povečali svoj kardio – respiratorni fitnes, hitrost in moči rok.

 

Vsi ti rezultati so izjemni, glede na dolžino trajanja treninga. Tisti skupina, ki je vključevala visoko intenzivnostni intervalni trening ( Grit ), ji ni bilo treba, da se zadržujejo v telovadnicah po dve uri ali več, ampak 2x tedensko po 30 min je bilo dovolj za rezultat.

 

LES MILLS GRIT treningi so kratki, vendar eksplozivni. Združevanje intervalov v proces treninga in hitrosti z uporabo svoje telesne teže, je tako zasnovano, da poveča izgorevanje kalorij med treningom in še najbolj po njem. Vse to lahko dosežeš z le dvema LES MILLS GRIT treningoma na teden in si obenem povečaš aerobno kondicijo, rast mišičnega tkiva in povečaš izgorevanje maščob. Največ pa seveda okoli svojega pasu.

 

 

Trening center S, Motivacija, Znanje, Rezultat

11. 6. 2016 | Novice/blog | Komentarji so izklopljeni za Najboljši način za ožanje okoli pasu