menu close menu

Preprosta 3 pravila za izgubo maščobe in pridobiti lepo mišico

les-mills-Strength

 

 

Izguba teže in pridobitev mišične mase se lahko pogosto zdi v nasprotju. Klasičen nasvet ste že slišali: Če želite shujšati, morate jesti manj kalorij, medtem pa jih več pokuriti. Če želite pridobiti mišice, kar morate storiti je pa ravno nasprotno, povečat vaš vnos kalorij, medtem, ko posamično mišico močno trenirat. Torej ali je možno doseči ta dva priljubljena cilja istočasno? Odgovor je, seveda ja. Upoštevaj ta tri preprosta pravila.

 

  1. Preskoči tek na dolge proge

 

Če želite izgubiti maščobo, ne ukvarjajte se z dolgo aerobno potjo. Izkušnje in določene študije, ki so se primerjale o rezultatih o hujšanju ljudi, ki so opravili samo aerobne vadbe in  imeli » dieto » niso pokazale perfektnih rezultatov. Ko gre za izgubo kilogramov, moraš biti zajec, ne želva. Dokazano je tudi, da so krajši, intenzivnejši treningi dosledno povzročili znatno izgubo maščobe. Dodan je pa poleg tudi bonus, kajti takšni tipi treningov pri visoki intenzivnosti so posebej namenjeni trebušni maščobi in najbolj zahrbtno vrsti maščobe, to je tista, ki se nabira okrog notranjih organov. Pravilen trening zmanjšuje povečanje velikosti vašega trebuha in tveganje za nastanek bolezni srca in ožilja, sladkorne bolezni in celo raka .

Zato smo se v Trening centru S osredotočili na premišljeno sestavljene treninge, kjer je znanost v ozadju z veliko izkušnjami in trdega dela samih trenerjev kot tudi z vadečimi.

 

 

  1. Ne stradati

 

Če želite izgubiti maščobo, morate zmanjšati svoj vnos kalorij. Kako veš kolikšen je tvoj vnos dnevnih kalorij? Enostavno, v Trening centru S vam izmerimo telesno sestavo, kjer dobite vse informacije za naprej.

Če tako želite tudi ohraniti ( ali celo zgraditi ) mišice, rezanje male količine kalorij deluje bolje kot rezanje velike količine. Ena Norveška študija je pokazala, ko so športniki ( treningi moči in explozivnosti ), zmanjšali vnos kalorij za 30 odstotkov se ni videlo sprememb v mišični masi, ampak tisti, ki zmanjšali vnos kalorij le za 19 odstotkov, je uspelo povečati svojo mišično maso in hkrati videzno oziroma ob pogledu je bila mišica lepše vidna.

Pametno je ciljati, da se telesna masa izgublja počasi in na dolgi rok.

 

 

  1. Prednost dati proteinom

 

Za izgradnjo mišic potrebuješ proteine – beljakovine. Če želite pa še izgubiti maščobo istočasno, moramo dodati še malo več beljakovin. Še posebej velja za moške osebe s prekomerno telesno težo, če želijo v določenem obdobju pridobiti fit telo. Količina beljakovin naj bi bila tretjina svojega celotnega vnosa kalorij. Opravi telesno sestavo in ugotovi svoj dnevni vnos kalorij in pridi do cilja.

 

Trening center S

 

Motivacija, znanje, rezultat.

14. 5. 2016 | Novice/blog | Komentarji so izklopljeni za Preprosta 3 pravila za izgubo maščobe in pridobiti lepo mišico