menu close menu

Nasveti za raven trebuh

abs prenos

Ko gre za oblikovanje trebušnjakov, vam k temu pripomorejo tudi učinkoviti programi vadbe. To pa zato, ker ne moreš priti na tako imenovan » raven trebuh », če ne izgubiš tudi nekaj telesne maščobe. Ne glede na to, koliko truda daš v ustvarjanje » six pack », se ne bo opazilo, če ne poskrbiš za učinkovite in pravilne programe vadb, ker je do takrat trebuh prekrit s plastjo podkožnega maščobnega tkiva. Če trenirate v Trening centru S, se naučite med našimi treningi, pogovori in spremljanjem, upoštevati tudi pravilne prehranjevalne smernice. Avtomatsko boste zaužili » pravilno hrano » in s tem prišli v formo in hkrati izgubili maščobno tkivo. Naslednji nasveti vam lahko dodajo prednost  in vam pomagajo pri motivaciji, ki vam prinašajo želene rezultate.

 

  1. Pojejte več beljakovin

 

Jesti dovolj pustih beljakovin pospešuje izgubo maščobe in obdrži mišico. Prav tako vam pripomore k temu, da ohranite nivo lakote,  medtem ko jeste pravilno, zdravo. Ni nujno, da pogoltnete kilski zrezek. Jejte normalen delež pustih beljakovin – mesa, rib, mleka in mlečnih izdelkov z nizko vsebnostjo maščob ali vegetarijanskih beljakovin pri vsakem obroku. Poskrbite, da bodo prigrizki vsebovali nekaj beljakovin. Če ste še vedno v zadregi s časom in beljakovin ni dovolj v vaši prehrani, lahko to nadomestite s proteinskimi dodatki.

 

Mimogrede, beljakovine so še posebej pomembne zjutraj. Beljakovinsko bogat zajtrk bo pomagal, da bo krvni sladkor stabilen nekaj ur.

 

  1. Razmisli o vnosu ogljikovih hidratov

 

Kljub priljubljenosti prehranjevanja z nizko vsebnostjo ogljikovih hidratov, še vedno imamo obroke s previsokim nivojem sladkorja in škroba. Čas je,  da se poslovite od sladkanih pijač, tortic ( šparajte jo za rojstni dan ). Če športni napitek pijete pred dolgo kardio vadbo ali pa napitek s pravilnim razmerjem ogljikovih hidratov in beljakovin za regeneracijo po treningu, potem je to v redu . Toda preostanek časa, se  držite živil, ki vsebujejo nizek glikemični indeks. Ta živila » gorijo » počasneje , tako, da lepo vplivajo na raven sladkorja in inzulina v krvi.

 

  1. Zabavajte se z vlakninami

 

Res, da beseda » vlaknina » ne zveni apetitno, ampak živila z visoko vsebnostjo vlaknin so zelo okusna in vas napolnijo z manj kalorij in pomagajo vzdrževati vaš prebavni sistem in ne napenjajo trebuha ( ostaja raven tekom dneva ).

 

  1. Ne pozabite jesti

 

V praksi vas mika, da znižate svojo dnevno število kalorij tako, da preskočiš obroke, je tako? Narobe. Če si lačen, si lahko s tem povišaš raven povezan z stresnim hormonom, torej kortizol. S tem, ko ne ješ, tudi znižaš delovanje metabolizma in raven energije, hkrati pa povečuješ možnost, da boste preveč lačni. Če jeste pravo hrano, vas bodo redni obroki in prigrizki vodili k temu, da boste pravilno in dovolj » napolnjeni », medtem, ko se trudite oblikovati raven trebuh.
Pijte več tekočine

 

Hidracija je pomembna, ko trenirate oziroma ste na poti do fit ciljev. Pitje veliko vode ima določene prednosti tudi kar se tiče trebuha. To pomaga ohraniti vaš želodec poln v smislu, da se ne prenajeste. Pitje tudi pomaga da izperete presežek natrija, kar vam prepreči, da se trebuh ne napenja.

 

  1. Alkohol

 

Alkohol vam pokvari obliko trebuha. Pogovorno ” pivski trebuh ” ni le posledica dodatnih kalorij alkohola, ampak dejansko otežuje telesu, da prebavi ogljikove hidrate in maščobe. Alkohol tudi spodbuja apetit in znižuje vaše zadržke, kar lahko vodi do prenajedanja. Najboljša pot, do ravnega trebuha je tudi ta, da ni alkohola. Spremljaj se, bodi razumen in ne pozabiti, da alkohol ima ogromno kalorij in zavira prebavo.

 

Če dodate ta pravila v svoj fit plan – trening plan, boste hitreje  dosegli rezultat okoli trebuha. Ob taki motivaciji pa dobite poleg še bonus. Postali boste bolj zdravi in živeli bolj zdravo.

 

  1. Člani Trening centra S pridobivajo veliko informacij o treningih in prehranjevanju.

 

  1. Postani član Trening centra S še danes!

 

 

23. 4. 2016 | Novice/blog | Komentarji so izklopljeni za Nasveti za raven trebuh