menu close menu

4 enostavni napotki za lepšo postavo

weston_medical_weight_loss

Gremo na hitro, kratka razlaga. Ali vam bodo te stvari in vaša prehrana naredila korak za lepšo postavo? Sigurno, da ja.

 

Po izkušnjah, ki sem jih pridobil v svoji športni karieri in treniranjem vadečih, do želenih ciljev, ima veliko ljudi majhen problemček samo s tem, da se naučijo s sprejemanjem sprememb in sledenjem osnovnih prijemov. Ljudje se med sabo vsi razlikujemo in poučevanje je takrat različno. Veliko raznih diet se je analiziralo tekom let in različnih treningov, ki so bile usmerjene na popularnost, recimo, gluten ali paleo ali kakšen drug trend, ki je bil popularen v določenem letu, ampak malo katera je bila usmerjena na ta štiri preprosta navodila.

 

Če želite shujšati je potrebno sprejeti te štiri metode, ki so ključnega pomena ne glede na to, kako jeste. Ali z veliko beljakovin ali z visoko vsebnostjo ogljikovih hidratov ali z visoko vsebnostjo maščobe ali z vnosom veliko sadja.

 

  1. Pijte več vode

 

Večina ljudi preveč jemo, ker smo dehidrirani. Popijte dva kozarca vode vsako jutro, ko vstaneš in še naprej naj bo ves dan telo napojeno z vodo. Torej pit čim več. Dober in enostaven merilnik je, polovica svoje teže preusmeri v en lieter. Npr. Teža 70 kg / popij 3,5 litra vode na dan. Raje pij več, kot premalo. Presenečeni boste, koliko bolje in funkcionalno se boste počutili, ko se ustrezno hidrirate.

 

  1. Odstranite (ali vsaj zmanjšajte) » junk food »

 

Večina od nas ve, kam je naša prehrana usmerjena. Jemo preveč zapakiranih izdelkov, sladice, hitre hrane in popijemo preveč uvoženega slabega piva. Ampak res preveč. Statistike kažejo, da dobimo več kot 10% naših kalorij samo iz teh sladkih, na hitro kupljenih pijač in » fast food » industrije, ki je bolj popularna in priljubljena kot » kmečki, domači trg ». Vendar pa imamo nenasiten apetit za odgovore na naša vprašanja, ki pa so tik pred našim obrazom. Namesto, da bi se prehranjevali kot » caveman » in se med tem obremenjujemo ali sem alergičen na gluten ali kaj drugega, bi raje takoj poskusil rezati » junk food » iz vaše prehrane in videl, kaj to dela iz nas. Verjetnost je, da ko to dosežete, ne boste potrebovali znova in znova brati razno razne članke ali knjige o dietah.

 

  1. Jejte tako, da dobite gorivo za telo ( poenostavljeno » eat for what you do »)

 

Namesto, da ješ dokler se » napolniš », poskusite jesti » ravno dovolj », npr., da si opomorete ( regenerirate ) od treninga, ali karkoli drugega, kar počneš, kar je tvoje delo. Navajeni smo uporabljati  občutek polnosti, da smo » nafilani ». Razmišljaj tako, da hrano potrebuješ za stanje preživetja, oziroma stanju delovanja. Raje bi si želeli, da se počutite lahki ne pa nafilani. Navadite se na ta občutek lahkotnosti in močneje in boljše boste izkoristili trening ali opravilo, ki vas čaka. Na koncu boste  jedli zelo blizu » optimalni količini », saj vas bo to in treniranje zasvojilo.

 

  1. Treniraj

 

Izbrati moraš pravilne treninge, usmerjene treninge, planirane treninge.

 

Vse informacije, zakaj je treniranje pomembno za hujšanje oziroma preoblikovanje postave, ter smernice o prehranjevanju lahko izveš v Trening centru S.

 

Dobrodošli v nov svet treningov in pristopa.

 

Motivacija, znanje, rezultat = Trening center S

16. 4. 2016 | Novice/blog | Komentarji so izklopljeni za 4 enostavni napotki za lepšo postavo