menu close menu

Gibanje za naše otroke

High Res JPG (23)

Po nedavnih študijah, je veliko najstnikov, starih od 12 – 15 let , zelo slabo kardiovascularno fit. 10% je slabša analiza kot pred leti. Včasih si otroke, komaj dobil domov ob večerji, še posebej ob lepih vremenih, kjer so športali na milijon in en način. Ok, malo nostalgije, vendar še vedno  ni razloga, da najstniki ne bi smeli dobiti dovolj gibanja. Če iščete, da bi svojemu sinu ali hčeri dodali aktivnost v življenje, je tukaj nekaj idej.

 

Omejite čas za » ekrane »

 

Z veliko truda šele prepričamo najstnike, da naredijo nekaj sami. Veliko lažje je, če jim rečemo, da naj ne naredijo nič. Strogo nastavite uro za TV (razen, če je na tv kak motivacijsko športen prispevek, trening…). Omejite  dostop do Xboxa in PlayStationa. Ustvarite uro ali dve brez televizijskih in računalniških tekstov. Kaj veš, mogoče jih bodo te skušnjave privedle k temu, da se jim bo zunanji svet zdel bolj zanimiv.

 

Investirajte v cool igrače

 

Morda ne predragih modernih igrač. Glejte iz vidika zdravja za vašega otroka ( dolgoročno gledano, vztrajnost, volja…) kot, da kupujete kar “ene ” igrače – rekvizite. Če živite predaleč od telovadnic ali morja, mu ne moreš kupiti surfa, lahko mu pa kupiš ravnotežno desko. Nekaj v tem smislu, da se zabava in istočasno je to dobro za njihovo jačanje trupa, nog, kolenskih vezi in ga križ in sklepi ne bodo boleli, ko bo odraščal. Trudil se bo v nečem, vztrajal, se motiviral, to je cilj športa. Volja, vztrajnost, motivacija, lepa rast…Poglejte v zabavo, ki temelji na fitnes rekvizitih. Je težko, ampak z voljo se da. Vemo, da danes vsi starši moramo preveč delati, da preživimo in se ogromno organizirati, zato obstajamo mi in ostali, ki vam nudimo te možnosti za otroke https://www.treningcenter-s.si/kickbox/otrocimladi/

 

Planirajte aktivni družinski izlet – motivacija za šport

 

To vbistvu združuje ostale točke. Lahko naredite to enostavno, lahko kot piknik namesto v picerijo. Lahko kaj velikega, kot dan v vodnem parku. Lahko ste ustvarjalni, greste na pohod, si zadate ciljne točke…itd. Ne govorimo o vsakem vikendu, malo po malo, dovolj, da dobi motivacijo za biti aktiven, kreativen.

 

Bodite mu izgled

 

Brez zamere, ampak težko je presoditi otroka, če ti sam sediš na kavču in ga opazuješ med tem, ko gledaš tv. Vstani! Najstnikom se samo navzven mogoče zdi, kot, da se ne zanimajo za nič, ampak verjemite vanj. Ko se gre za trening ali športno aktivnost, bodo pomislili drugače. Tu jih spodbujajte. Lahko tako, da se tudi vi udeležite treningov https://www.treningcenter-s.si/

 

Izberite šport, vsak šport

 

Ni nujno, da je vaš otrok v šampionski športni ekipi, ampak naj bo v svetu športa, ki je širok, kar pomeni, da imate veliko izbire. Plezanje, kajak, surfanje, kolesarjenje, frisbee, rolanje… Naj ima domišljijo. Ko si jih bo dal enkrat na seznam, hop na internet in poglejte kje je kaj v vaši bližini https://www.treningcenter-s.si/kickbox/otrocimladi/

 

Kaj storiti, da pomagam ohraniti svoje otroke v formi?

 

Ena od možnosti je https://www.treningcenter-s.si/kickbox/otrocimladi/

 

 

 

9. 4. 2016 | Novice/blog | Komentarji so izklopljeni za Gibanje za naše otroke