menu close menu

GRIT – Razpored treningov med 15. in 21. Februarjem

prenos

  • Ponedeljek – CARDIO
  • Torek – STRENGTH
  • Sreda – CARDIO
  • Četrtek – STRENGTH
  • Petek – STRENGTH

Skrivnost v visoko intenzivnih intervalnih treningih ( HIIT ) je to, da se prepričate ali v 30 minutah treninga, ki ga oddelate, je res skrbno strukturiranih.

V večini primerov ni pomembna količina porabljenega časa, ki ga oddelate, ampak kakovost treninga.

Kar pomeni, če je trening kratek,  je ključnega pomena kako je sestavljen.  Vsi gibalni  vzorci – vaje so pri Gritu pametno sestavljeni, tako, da se zagotovi optimalno učinkovitost.

Ko gre za trening moči – Strength, je 30 minut odlična dolžina časa za učinkovito delovanje vseh velikih mišičnih skupin ( noge, prsa in hrbet ). Obremenitev teh mišic z krožnim treningom in lahkih uteži, ter veliko ponovitev, ti prinese veliko porabo kalorij in maščob in gradi mišično moč in vzdržljivost.

30 minut efektivnega – Cardio treninga je vse, kar potrebujete, da se vaš srčni utrip visoko zviša, poveča aerobno kondicijo in vam še hitreje pokuri kalorije.

Za tiste, ki iščejo visoko intenzivne intervalne treninge je Grit prava rešitev, kjer pride do porabe kalorij še več ur po končanem treningu, poveča se kondicija, vspostavimo hitro delovanje mišičnih vlaken in s tem oblikujemo telo ter izgubljamo maščobo.

 

Pri HIIT treningih je poleg dolžine treninga tudi pomembno, kako je trening sestavljen in šele takrat dobimo kakovosten in efektiven trening, kjer rezultat ni vprašljiv.

 

 

15. 2. 2016 | Novice/blog | Komentarji so izklopljeni za GRIT – Razpored treningov med 15. in 21. Februarjem
Oznake: