menu close menu

Treningi v skupini lahko delajo čudeže

less-mills

Raziskave so pokazale, da treningi v skupini lahko delajo čudeže.
V letu 2011 sta dr Jinger GOTTSCHALL in Penn State University dokazali, da fitnes programi LES MILLS ™ delujejo prav tako dobro, če ne še bolje kot, drugi vadbeni recepti. Z »Get Fit Together« so z raziskavami odkrili točno to. Ta »Get Fit Together« raziskava je podala natančno merilo fiziološkega mišično-skeletnega sistema in psiholoških koristi, ko se vadeči soočijo z izkušnjo kombinacij programov LES MILLS ™. Študija ponuja vpogled, kako se vadeči počutijo, ko so napredovali skozi različne faze programov. Poudarja tudi, kako je na začetnih treningih in pristopu z novimi vadečimi v uvajanju programa LES MILLS ™ – jih dobesedno zasvoji.
Lesmills inštruktor = vaš rezultat = Trening center S
IZVLEČEK
V zadnjih 5 letih, 1 od vsakih 3 smrti v ZDA povzroča bolezen srca in ožilja (CVD). Redna telesna dejavnost ima številne prednosti, povezane z zmanjšanjem kardiovaskularnih dejavnikov tveganja za bolezni. Kljub tej podrobnosti, 60% Američanov niso redno telesno aktivni in 25% niso dejavni. Prejšnje študije so pokazale precejšnje spremembe v srčno-žilnih dejavnikov tveganja za bolezni, ki jih združuje kardiorespiratorno in trening za moč v en program vadbe. Sedanja pilotna študija pa dopolnjuje pristop z uporabo skupinskih programov, ki posnema smernice o telesni dejavnosti in biti Fit. Zato je bil naš namen oceniti, če bi dejansko res raziskava podala natančno merilo fiziološkega mišično-skeletnega sistema in psiholoških koristi, ko se vadeči soočijo z izkušnjo kombinacij programov LES MILLS ™. Petindvajset sedečih, vendar drugače zdravi odrasli (15 žensk in 10 moških), v starosti od 25 – 40 let so zaključili protokol programa za skupinske treninge, 30 tednov. Začelo se je s 6-tedenskem obdobjem, nadaljevali s 12-tedenskim blokom 6 različnih treningov na teden (3 srca in ožilja, 2 moči, 1 fleksibilnost), in zaključili s 12-tedenskim blokom po 7 treningov na teden (4 kardiovaskularne, 2 moč, 1 fleksibilnost). Zaključili smo z maksimalnimi testi na tekočem traku z meritvijo porabe kisika, na tešče, z jemanjem krvi. iDXA skener je v 3 časovnih točkah (izhodiščne, središčno točko, končno) primerjal podatke z uporabo seznanjenih testov. V primerjavi z izhodiščnimi meritvami, so končne meritve pokazale, da so imeli udeleženci statistično značilno zmanjšanje telesne teže, maščobe, vrednosti skupnega holesterola, holesterola LDL in trigliceride. Povišane vrednosti porabe kisika, vitke telesne mase v odstotkih, in HDL-holesterola. Na podlagi teh rezultatov lahko SKUPINSKI TRENING idealna metoda za zmanjševanje negativnih stvari v telesu in maksimiranje stvari, ki koristijo za zdravje na celovit način, da se zmanjša tveganje za bolezni srca in ožilja.

17. 1. 2016 | Novice/blog | Komentarji so izklopljeni za Treningi v skupini lahko delajo čudeže
Oznake: